[TEK] Smokey

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Katuwr

[TEK] Smokey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 19:04

Hallo allemaal,

Ik ben weer eens aan de slag gegaan met tekenen... En dit is eruit gekomen;

Afbeelding

Tips zijn erg welkom Lachen
Zoals altijd kloppen de verhoudingen weer niet goed maar dat krijg ik maar niet voor elkaar Tong uitsteken

Hollybolly

Re: [TEK] Smokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 21:39

heel erg sprekend koppie Knipoog zijn oog is erg mooi gelukt, de oren staan niet helemaal goed, teveel in het midden van zijn hoofd en te dicht op elkaar. verder is de mond te verschrompeld in mijn ogen ( of zijn kunstgebitje uit is) maar dat geeft niets, vind het er wel grappig uit zien. dus dat kan je eventueel nog veranderen, het blijft t moeilijkste deel de mond en neus. De neus daarentegen is wel erg goed gelukt. ziet er verder keurig uit, veel succes nog

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 09:43

Ik vind hem goed geukt! alleen precies dezelfde dingen die HollyBolly zegt ben i het mee eens... de oren en de mond Knipoog voor de rest vindt ik hem echt geod gelukt.. Misschien de manen wat duidelijker tekenen?? en wat meer donker/licht contrasten gebruken bij de neus en oog is dat goed gelukt maar bij de nek mis ik dat een beetje.. verder echt super mooi!

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 18:55

heej die smook..die ken ik wel..ik zou graag de foto erbij willen zien..de mond ziet er iets vreemd uit..