Graag commentaar.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

De flitsogen zijn namelijk erg lelijk. Echt zonde van je fotos.
Veel wazigheid, en veel geflitst. Erg zonde..

Lynn_Nikita schreef:en zit je gebukt bij de shetjes? ik zou iets hoger gaan staan met foto`s maken, vind rare verhouding nu, net of je schuin omhoog een foto gemaakt hebt
babli schreef:De flits klopt, zonder flits was het geen gezicht en je kunt moeilijk een afspraak afzeggen omdat je erachter komt dat het toch niet zulk lekker weer was. De fotoshoot was niet ''echt'' maar om te oefenen bij haar.
Bedankt voor alle reacties. Alleen zouden jullie wat meer tips kunnen geven.
Je fotografeert nu van onderaf. 
Daar ben ik het wel met je eens, je moet op dezelfde hoogte gaan zitten vooral bij shetjes is dat mooi maar wat Lynn_Nikita zegt dat komt denk ik omdat de fotos van zo dichtbij genomen zijn.. ietsjes verder weg en perfect! Juul schreef:Maar dit is niet op dezelfde hoogteJe fotografeert nu van onderaf.
Wilawander schreef:babli schreef:De flits klopt, zonder flits was het geen gezicht en je kunt moeilijk een afspraak afzeggen omdat je erachter komt dat het toch niet zulk lekker weer was. De fotoshoot was niet ''echt'' maar om te oefenen bij haar.
Bedankt voor alle reacties. Alleen zouden jullie wat meer tips kunnen geven.
Waarom niet afzeggen? Ik geef mijn klanten juist de mogelijkheid om bij slecht weer een nieuwe afspraak te maken op korte termijn. Vindt het zonde van de foto's.