het is mijn eerste verhaal dus uuh
lees maar! verveelde me even..
Citaat:
“Het was nu de zoveelste keer hé!” Ze hadden weer ruzie gemaakt, Thijs had zich weer laten gaan in een dronken bui’’ Saar rende huilend naar huis. Gelukkig was er niemand, stel dat ze haar hadden zien wenen. Dan gingen ze zeker vragen beginnen stellen. En daar had ze absoluut geen zin in. Haar vriendje Thijs had haar weer bedrogen. ze waren nu al 1 jaar samen. En het was bedrog in het spel van zijn kant! Nu was ze het beu met hem. wenend viel ze op haar bed. Na een tijdje snotteren sukkelde ze in slaap.
Ze droomde die nacht van de tijd met Thijs dat hij weer naast haar lag, nu ja dromen? Meer een nachtmerrie! Ze schrok wakker net op de moment dat hij haar kuste. Ze besloot hem voor een uidaging te zetten ; “ofwel liet hij al de andere meisjes met rust en had ze hem voor zich alleen”, ofwel koos hij voor de ander meisjes en brak hij voorgoed met haar. Van het idee alleen al moest ze bijna wenen. Ze nam haar telefoon en drukte zijn nummer, zou ze wel bellen? Zou ze proberen? Nu ja na die ruzie van gisteren kan het al niet slechter worden.
De biebtoon ging over en Thijs nam op. “Thijs, ik wil dat je naar me toe komt om te praten” Thijs ademde diep “ oké ik kom”. Saar legde de telefoon in. “ ik ga hem is laten zien wat hij kan verwachten!” Ze trok vlug wat kleren aan en waste zich even in de lavabo, deed wat make-up op der gezicht en tufte zich op. Zuchtend liep ze weer de trap op naar haar kamer. En keek door het raam. In de verte zacht ze Thijs al aankomen. Hij zette zijn fiets tegen de muur en belde aan. Saar haar moeder deed open en Saar rende naar beneden en trok Thijs direct mee naar boven. Het is nu of nooit! Eens boven pakte ze hem recht op ze bek! Thijs kuste vrolijk mee maar bloosde toch wel even. Ze keek hem recht in z’n ogen en vroeg wat hij koos, haar of die anderen. Thijs werd nog roder en keek Saar aan alsof hij haar elke moment ging opeten! Hij kroop dichter tegen haar aan en gaf haar een kus op der wang. Ze bloosde wel even “schat ik laat je nooit stikken, ik heb een fout gemaakt! Ik was dronken” Saar keek hem aan en liet zich op het bed vallen.
Hoe kan ze ook boos op hem blijven. Die oogjes en die blik die hij weer op haar had gericht! Ze was te zwak om die te weerstaan. Ze kroop weer overeind en trok hem mee naar haar nacht tafeltje. En ze haalde er een bandje uit die ze 3 maand geleden had gekocht “geef je pols” het was een hartje met ijzeren schakeltjes en zij had het sleuteltje. Thijs gaf zijn pols en Saar sloot het bandje. “zo nu ben je allen nog van mij” hij lachte even. “mooi” en ze gingen weer op haar bed zitten. Het werd bijna donker en Thijs moest eigenlijk naar huis. “bel je mams dat je blijft slapen” zij Saar, Thijs duwde de nummer in en belde even. Zo dat is geregeld. “ik ga even naar beneden” Saar liep de trap af en liep de badkamer in. “als ik nu is me pyjama aandoe lekker gezellig” en ze deed die aan. En rende weer de trap op. “Saar wil je me geil?”,”wie weet Thijs!” en ze kroop onder haar laken.
Thijs deed ze trui uit en ze broek en kwam bij haar liggen, in zijn boxer! gezellig onder het deken. Ze hebben de hele avond zitten praten en voor ze in slaap viel hebben ze lekker gezoend. Saar kroop in Thijs zijn armen en de volgende ochtend werd ze heerlijk wakker. Maar waar is Thijs! Ze schrok op en riep even “Thijs!” , “Thijs!” en smeet haar dekens van zich af. Holde de trap af en rende de keuken in. Haar moeder was al gaan werken en ze rook dat er was gekookt. Eitjes? Of waren het nu pannenkoeken? Thijs kwam de living uit lopen “goeie morgen schat” en begroete haar met een heerlijke tongzoen. Saar was lamgeslagen! “goeie morgen Thijs” en ze stond hem met open mond aan te kijken. “ Je bent te vroeg wakker Saartje van me, de tafel is nog niet gedekt!” en hij zette snel de bordjes op tafel en legde vorken en messen. Ondertussen had Saar al haar heerlijk ruikende roosjes gevonden, een witte en een rode met een grote witte strik. “Thijs ze zijn prachtig ! aan wat heb ik dat verdiend?” en Thijs werd een beetje rood, “ omdat je me vergeven hebt om wat er is gebeurd” Saar lachte even en ging aan de tafel zitten. Thijs had zo te zien al naar de bakker geweest, er stonden boterkoeken, vers fruitsap, eitjes en een hele kom fruit op tafel. “smakelijk Saar” en Saar begon te eten. Heerlijk was dat.
Na even hadden ze samen alles op en Saar trok Thijs mee de trap op naar haar kamer. Eenmaal boven duwde ze hem op haar bed en zette de tv aan. “we gaan film kijken Thijsje van me” en stopte de dvd in de speler. De film starte en Saar ging bij Thijs op haar bed liggen. “hé Saartje over wat gaat die film nu dat je hem perse wil bekijken?” vroeg Thijs. Saar legde haar hoofd op zijn borstkast en gaf hem een kus. “ ik snap het al” lachte Thijs, en hij wreef door haar haren.
De film was al even bezig toen Saar haar mobiel rinkelde, haar moeder. “hallo mam! Wat is er aan de hand dat je nu belt?” , “ Ik kom vanavond niet naar huis Saar” zij haar moeder, en ze legde de telefoon dicht. Saar bestede er verder geen aandacht aan en kroop weer dicht tegen Thijs aan. De film was gedaan, en Saar wou blijven liggen! T’was super gezellig bij Thijsje en ze viel bijna in slaap.
Thijs schudde haar wakker “Saar van me!”, Saar schrok op en ging overeind zitten,ze trok Thijs recht “kom Thijs! Ik heb honger we gaan iets eten in die nieuwe broodjeszaak. Ze hebben er vast ook wel iets warm” Thijs stond op en liep met haar mee de trap af. Toen ze beneden stonden gaf hij haar een reusachtige kus op haar mond. Saar trok haar schoenen aan en Thijs deed hetzelfde. Ze nam de sleutel en haar jas en trok Thijs de voordeur uit en sloot die achter zich. Hand in hand liepen ze naar de broodjes zaak. “hé Thijs!” vroeg Saar, “ga jij vanavond niet mee met me naar die fuif in de Kiblo?” , “is goed” en ze duwden de deur open van de broodjeszaak. “voor mij een warm broodje met mozzarella, pesto en zongedroogde tomaten alstublieft” zij Saar.”en voor mij een met tonijn alstublieft” voegde Thijs toe. “Oh ja! En twee blikken ice-tea”. Ze gingen aan een tafeltje zitten en wachten even op hun broodjes, “alstublieft, das 9,60 euro” zij de winkelier. Thijs betaalde en ze aten het lekker op. Het was stil en even later waren de broodjes op, “kom we gaan naar huis terug” zij Saar en ze ruimden hun tafeltje af.
Op weg naar huis trok Saar Thijs eerst binnen in een kledingwinkel, Saar holde naar een rek met kleding “Thijs kom is kijken! Kijk hier dat truitje vind je dat mooi voor me?” , “eerst passen!” zij Thijs met een grote glimlach, hij wist dat Saar het haatte om kleren te passen maar ze deed het toch wel even voor Thijs. “het staat je beeldig!” Thijs zijn mond viel bijna open. “ik koop het” en Saar ging naar de kassa. Betaalde en ze liepen weer verder naar huis toe. Eenmaal Thuis was het al 15 uur geworden. Kom Thijs we gaan douchen, Saar trok Thijs mee naar de badkamer…