[FOTO] Under the grey skies of paris...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jaimyliefje

[FOTO] Under the grey skies of paris...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 00:46

... Een weekendje parijs, levert mooie plaatjes op, foto's zijn gemaakt met een simpele camera.

Tips?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

*alle foto's zijn gemaakt door mij, Fado-graphics, en dienen dan ook niet te worden gekopieerd

Jaimyliefje

Re: [FOTO] Under the grey skies of paris...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 00:47

de kwaliteit van de foto (vooral de eerste) is achteruit gegaan tijdens het uploaden,
helaas zit er nu wat ruis op..

Bino_Pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 09:29

ze zijn idd niet zo scherp, mede door he tuploaden zoals je zegt waarschijnlijk Lachen
vooral de eerste
de tweede vind ik nogal druk achter het beeld..
en de derde vind ik leuk bedacht, maar vind het echt jammer van die auto's en dan zeker van dat rode licht op de brug en de weerspiegeling in het water

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 12:01

dat drukke achter het beeld was juist de bedoeling Knipoog dat is de eiffeltoren..

verder ben ik het zeker met je eens.

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-07 14:47

Ik ben zelf daar ook geweest waar die gouden beelden waren jammer genoeg had ik toen de camera niet die ik nu had want ze zijn echt super mooi! Ik vindt jou fotos ook echt super mooi..
Vooral de tweede de drukke achtergrond stoort me helemaal niet, het heeft juist wat!
Misschien kan je bij de laatste foto dat rode licht weg fotoshoppen??

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 15:30

opzich zou dat misschien wel een idee zijn, om het weg te shoppen.
maar, aan de andere kant, hou ik mijn foto's het liefst zo echt mogelijk.
bedankt voor de reactie Lachen

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 18:42

het is met een gewonen camera en met het uploaden er nog is bij kunen we dus niet verwachten dat ze perfeckt zijn Knipoog maar hoe je de foto's neemt en wat er allemaal op staat is echt leuk!! Ja

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 20:24

Jammer dat de kwaliteit zo achteruit is gegaan. Ik vind de foto's compositie-technisch opzich goed, maar niet 'wauw'. Ze zijn een beetje standaard. Dat wil zeggen; onderwerp in het midden en gewoon recht van voor. Bij foto 3 heb je wel wat geprobeerd met scherpte-diepte en een andere compositie; leuk, vaker doen! Ja Alleen jammer dat je op die foto een busje ziet rijden. Verder vind ik de foto's 'dof' en 'triest' overkomen. Jammer; want volgensmij is Parijs heelmaal geweldig. Knipoog

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-07 22:04

Faelivrin schreef:
Jammer dat de kwaliteit zo achteruit is gegaan. Ik vind de foto's compositie-technisch opzich goed, maar niet 'wauw'. Ze zijn een beetje standaard. Dat wil zeggen; onderwerp in het midden en gewoon recht van voor. Bij foto 3 heb je wel wat geprobeerd met scherpte-diepte en een andere compositie; leuk, vaker doen! Ja Alleen jammer dat je op die foto een busje ziet rijden. Verder vind ik de foto's 'dof' en 'triest' overkomen. Jammer; want volgensmij is Parijs heelmaal geweldig. Knipoog

nou, werkelijk, dat is precies de sfeer die daar hangt.. (op dit moment in ider geval)
absoluut geen vriendelijke mensen, het was een grijze lucht, op dit moment, omdat er niet zoveel toeristen zijn, wordt er heel veel verbouwd,
en denk aan de lucht verontreininging, die is daar echt heel erg.

Maar, een erg leuke ervaring om geweest te zijn, en ons hotelletje was echt geweldig en gezellig.

Super bedankt voor je commentaar, want ik kan er wel wat mee Lachen

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 16:26

He Fenna! Ik wist niet dat je naar Parijs was geweest Lachen

Ik vind het goede foto's, maar idd wel een beetje een bepaalde sfeer hebben. De 1e vind ik wat gewoontjes, ook helaas niet scherp. De 2e vind ik een hele leuke compositie! Goed gedaan! En ook de 3e heeft een leuke compositie maar zo ontzettend jammer van die remlichten. En aan wegshoppen is niks mis mee. Denk je dat al die beroemde fotograven op site's enz geen 1 foto onbewerkt hebben gelaten? Alles wordt mooier gemaakt, het moet natuurlijk goed lijken. Ik wilde ook nooit iets wegshoppen maar daardoor kan je kwaliteit wel ontzettend vooruit gaan en je wilt toch laten zien dat je goed bent Lachen ? Beslis zelf maar Lachen Ik wilde dit alleen even laten weten Lachen En ik wil je altijd helpen als je iets toch wilt bewerken.

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 19:39

bedankt ayla Lachen