[VER] liefde&problemen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sannee_

[VER] liefde&problemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-07 16:08

Ik ben sinds kort bezig met een verhaaaltje, zit nu op de 1600 woorden dus kon hem wel plaatsen, waar het over gaat lees je hier beneden!

Maaamm, weet jij waar mijn tandenborstel gebleven is?blèrt Mariska vanaf boven de trap. Nee schat ik heb geen idee, kan je niet op je eigen spullen letten. Mariska slaakt een diepe zucht,wat heeft ze daar nou weer aan, een moeder die alleen maar aan zich zelf denkt terwijl zij alles kwijt raakt door de rommel die haar moeder maakt. Wat is het leven toch ook oneerlijk denk Mariska bij zichzelf, nou moet ze ook nog naar die stomme rot school in dat stomme zwarte gat waar ze woont. Nu maar hopen dat haar nieuwe vlam op school is, dat is het enige waarom ze nog naar school gaat. Nouja dat is wel erg overdreven, dan heeft ze ook nog haar halve gothic vriendin Sonja die zichzelf tegenwoordig alleen Son laat noemen en anders helemaal niet luistert, en die bovendien helemaal niet aan jongens denkt en ook vaak gek word als mijn andere halve gare gestoorde vriendin Marja, die je een make-up pop zou kunnen noemen, weer eens begint over de 25 duizendste jongen die ze in die maand op zijn bek heeft gepakt. Maargoed het zijn dan nog wel de beste vriendinnen ever. Ik zie er trouwens ook niet helemaal geweldig uit, super lelijk langvormig uitgerekt gezicht met vijfduizend puisten en honderden sproeten. Ook al loopt Sonja, how ik bedoel Son, de hele tijd te zeggen van je bent niet lelijk, alles is beter dan mij enzovoort. Diep in mijn gedachten verzonken roept mijn moeder boven aan de trap of het geen tijd is om naar school te gaan, ik kijk snel op mijn mobiel. Oh nee ik heb nog maar 10 minuten, moet nog m’n hele tas in pakken eten make-up opdoen en de rest van de zooi. Als ik ook maar 1 minuut te laat ben is Marja al weggereden en kan ik de rest alleen fietsen waar ik geen zin in heb. Met een broodje in mijn hand ren ik de deur uit, nou maar hopen dat Marja nog niet weg is. Als ik bij het stoplicht, onze vaste afspreekplaats, aangekomen ben heb ik geluk, Marja staat er nog opgelucht fiets ik naar haar toe. Meteen begint ze weer te vertellen over die hele leuke jongen uit 6 b, die bovendien ook nog eens veel te oud voor haar is, wij zitten nog maar in de 2e ik ben allang blij dat ik geen brugger meer ben. Maargoed Marja is dus nog steeds aan het vertellen over die lekkere hunk uit de 6e, hij blijkt bruin haar te hebben en verblindende blauwe ogen.
Als ze eindelijk is uitgepraat begin ik over Joran, die jongen die ik dus zo leuk vind.
Wist je al dat Joran hyves heeft? Ik heb naar hem gestuurd jij zit toch ook op het clv?
Nog niks terug gekregen, volgens mij vind iedereen Joran leuk, nou ja dat is ook wel te begrijpen, zijn nieuwe kapsel staat hem trouwens geweldig goed! Jaja nu weten we het wel weer Maris, ik heb genoeg gehoor over Joran en wat allemaal zo leuk aan hem is.
Hoe gaat het trouwens met je moeder? Is ze al weer in een opruim bui geweest of nog niet?
Nee jammer genoeg is het nog steeds zo’n rommel thuis, ik kon vanmorgen niet eens mn tandenborstel vinden, aargh ik word echt gek hier. Rustig Maris, misschien moet je haar voor sinterklaas een cursus opruimen geven ofzo? Wat een super ideeën heb je weer Mar, nou ja ik denk niet dat ze daar zo blij van word eerlijk gezegd, maar ik word er wel blij van! Op de fiets zit ik nog even te dubben over wat ik er mee aanmoet, als we op school aankomen en ik mijn fiets in het fietsen rek zet komt Joran op me aflopen, ik denk bij me zelf wat komt die nou weer doen. Hee Mariska, ik hoorde dat jij altijd al zo graag bij de schoolkrant redactie wou zitten en er is een plaatsje vrijgekomen dus ik dacht misschien iets voor jou?
Ja dat heb ik altijd al gewild! Wanneer is de eerste vergadering? Ho, ho rustig zo makkelijk gaat dat niet, we , ik en de andere redactie leden, moeten kiezen uit meerdere mensen, maar als het aan mij ligt ben jij er zeker bij hoor!Jullie moeten volgende week wat leuke ideetjes laten zien die je hebt voor de schoolkrant, zodat we kunnen kijken wat we nog goed kunnen gebruiken. Oké , wanneer moet ik waar zijn? Maandag om 5 uur naast het kamertje van de conciërge, ik zie je daar hé! Doei. Doei, roep ik hem nog na, wat weinig zin heeft want hij is alweer verdwenen. Nu pas begin ik me te realiseren wat dit betekend, dat ik sowieso 1 keer in de week met Joran praat, nou ja als ik door ben tenminste. Marja komt naar me toe gelopen, wat deed Joran bij jou? Trots vertel ik het hele verhaal. Marja reageert niet zo enthousiast als dat ik gedacht had. Denk je dat je door gaat dan? Nou ja ik heb niet heel veel kans, maar ik zit al weer boordenvol ideeën. Ideeën waarover?bemoeit Sonja met het gesprek. Oh Joran heeft mij gevraagd om bij de redactie van de schoolkrant te komen, ik moet wat bedenken en dat presenteren en dan gaan ze kiezen uit verschillende kinderen, het klinkt al veel minder enthousiast als de eerste keer dat ik het vertelde. Oh wat vet! Ik wou dat ze mij hadden gevraagd! Wauw wat ga je allemaal doen? Heb je al ideeën? Ja maar dat leg ik wel een andere keer uit want de les is al bijna begonnen. Snel rennen ze naar binnen.

Als ze weer uit zijn en ze de school uitlopen regent het weer. Ah wat een pokken weer zeg, hoort ze Joran zeggen, zou hij het tegen haar hebben? Ja het is inderdaad heel irritant weer, maar wel goed weer om op goede ideeën voor de schoolkrant te komen. Ondertussen is Joran al naast haar gaan lopen. Zwijgend lopen ze naar hun fietsen toe, zoals altijd staat mijn fiets geparkeerd naast die van Joran, in de hoop dat ik hem ooit tegen zou komen als ik mijn fiets zou pakken. Dus die fiets is van jou!Roept Joran zodat iedereen het bijna kan horen, ik zie die fiets elke keer naast mijne staan en was wel benieuwd van wie hij nou was. Haha, ja die is van mij ja, ik was ook al benieuwd van wie jou fiets was!Liegt ze tegen hem. Zullen we samen naar huis fietsen? Stelt Joran voor. Weet je waar ik woon dan?vraag ik onverschillig. Dat doet er niet toe antwoord hij verlegen, het is dus een nee? Natuurlijk fiets ik met je mee, kun je meteen vertellen over wat er al wel en wat niet bij de schoolkrant word gedaan.
Joran begint uitteleggen dat er al iemand is die een strip maakt, iemand die horoscopen verdeeld en iemand die advies geeft. En natuurlijk komen er oproepjes over van alles en nog wat. Ook komen er stukjes in te staan wat kinderen willen veranderen, bijvoorbeeld een snoepautomaat erbij of een spiegel in de wc. Wat eigenlijk mijn idee was, neem ik het van hem over, dat ik advies geef voor mensen met liefdes problemen, en met valentijn dat wij dan briefjes van anonieme in het kluisje van de gene waar het voor is stoppen. En misschien kunnen we een soort brievenbus maken waar iedereen zijn oproepje dan in moet stoppen, is dat wat? Ja super leuke ideeën, misschien moet je nog wat meer verzinnen want het is maar één keer valentijn in het jaar, we zouden dat zelfde idee ook kunnen doen met het schoolfeest alleen dan niet van en anoniem iemand? Ja super leuk idee, ik ga vanmiddag meteen aan de slag! O ik moet hier trouwens al rechtsaf, doei, misschien tot op msn, o ik heb je msn niet.
Mijn msn is joran_brouwers@hotmail.com voeg maar toe! Mijne is groetjes_mariska@hotmai.com tot op msn! Ja tot op msn Mariska!

Als ik rechtsaf ben geslagen bedenk ik eigenlijk pas wat ik heb gedaan, ik heb met de jongen van mijn leven gefietst en gepraat zonder me maar te schamen of onzeker te voelen!
Als ik thuis kom gooi ik mijn tas op de grond en hang ik mijn jas aan de kapstok. Mam, ik ben thuis roep ik door het huis heen. Ze zou er waarschijnlijk wel weer niet zijn. Uiteindelijk treft ze haar moeder aan slapend op de bank, een grote bak met chips naast haar een een fles met cola die omgestoten is. Ik ruim de rotzooi op en ga naar mijn kamer toe. Waar ik begin met msn opstarten, Joran heeft me al toegevoegd, ik accepteer hem en begin te praten.
Mariska,, hou van al mijn vriendjes♥!! Zegt:
Hee Joran! 
Joran, is in love♥ zegt:
Hee Maris!

Oh nee hij heeft dus al een ander, is in love, dat zou nooit over haar gaan, ze had ook nooit op zo´n leuke en knappe jongen verliefd moeten worden! Ze zou het eens vragen.

Met wie ben je in love?
Joran, is in love♥ zegt:
Haha ben je nieuwsgierig of zo? Nouja daar kom je vanzelf wel achter denk ik!

Haha oké, over de school krant, misschien kunnen we wat nieuwtjes over de leerkrachten erin zetten?
Joran, is in love♥ zegt:
Ja leuk idee, als je zo verder gaat kom je er echt wel in! Maar ik moet gaan doei! ♥
Doei ♥ tot morgen of vanavond op msn

Brand maar los! Groetjes sanne

Sannee_

Re: [VER] liefde&problemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-07 18:55

12 keer bekeken een geen reactie, als jullie hem niet leuk vinden moeten jullie het zeggen dan stop ik met schrijven voor jullie, ga dan wel door maar plaats ik het niet meer.. alleen stuur ik het naar vriendinnen enzoo

Sannee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-07 08:16

al 14 keer bekeken sorry maar vind dit wel heel erg jammer!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 08:43

Het is wel een leuk verhaal, maar helaas geschreven zonder leestekens, en dergelijke.

Sannee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-07 09:08

oké het volgende verhaal zou ik leestekend erbij doen!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-07 09:09

Ook dingen die mensen 'gezegd' zouden hebben, kun je het beste tussen aanhalingstekens zetten, dan is dat iets duidelijker.

Sannee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-07 08:38

mijn volgende stukje ga ik dat inderdaad doen! bedankt!

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 20:36

Nog een tip, je springt van de hij/zij vorm over naar de ik vorm. Probeer 1 vrom aan te houden.

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 17:49

heel erg leuk verhaal! het is voorspelbaar op wie Joran verliefd is, maar toch zou ik het graag willen weten haha.. maar verder heel leuk.. idd de leestekens maar dat komt goed zo te horen!

Sannee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 20:41

jah, ben nu bezig met nieuw stukje!

Puk_SuperHaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-07 14:19

Leuk, maar indd voorspelbaar, maar misschien kun je er een leuke draai aan geven, dat ze bijv. niet bij de redactie mag, of dat hij toch iemand anders leuk vind. Iets onvoorspelbaars, want het is erg voorspelbaar, maar wel super leuke verhaal lijn! Zeker doorgaan voor ons!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 14:51

Citaat:
Nouja dat is wel erg overdreven, dan heeft ze ook nog haar halve gothic vriendin Sonja die zichzelf tegenwoordig alleen Son laat noemen en anders helemaal niet luistert, en die bovendien helemaal niet aan jongens denkt en ook vaak gek word als mijn andere halve gare gestoorde vriendin Marja, die je een make-up pop zou kunnen noemen, weer eens begint over de 25 duizendste jongen die ze in die maand op zijn bek heeft gepakt.

Dit is wel een erg lange zin, je zou hem kunnen opdelen:

Citaat:
Nou ja, dat is wel erg overdreven. Dan heeft ze ook nog haar halve gare gothic vriendin Sonja, die zichzelf tegenwoordig alleen SOn laat noemen, anders luisterd ze helemaal niet meer. Bovendien denkt Sonja helemaal niet aan jongens en ook vaak gek wordt als Marja begint over de zoveelste jongen die ze deze maand heeft gezoend. Marja zou je beter een halve gare make-up pop kunnen noemen.
Zoiets bijvoorbeeld.

Citaat:
Maargoed het zijn dan nog wel de beste vriendinnen ever.
-> Maar het zijn dan nog wel de beste vriendinnen die ik zou kunnen hebben. (oid) Ever is geen Nederlands woord.

Citaat:
Ook al loopt Sonja, how ik bedoel Son,
how kan worden weggelaten
Citaat:
Meteen begint ze weer te vertellen over die hele leuke jongen uit 6 b, die bovendien ook nog eens veel te oud voor haar is, wij zitten nog maar in de 2e ik ben allang blij dat ik geen brugger meer ben.
Rare zin, je kan hem veranderen.

Let een beetje op je zinsopbouw, die klopt lang niet altijd. Let ook op te lange zinnen, engelse woorden, spreekwoorden die niet moeten worden geschreven ect. Ook is het plaatsen van leestekens wel zo makkelijk Knipoog
Msn-gesprekken in een verhaal zou ikzelf persoonlijk niet doen!

Deze opmerkingen zijn gewoon bedoelt als tips, ik hoop dat je er wat mee kan Knipoog Ben benieuwd hoe je verder gaat en maak het niet te voorspelbaar!

Sannee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-07 18:24

Dankjewel!!! Heb hier erg veel aan, ja leestekens heb ik in mijn volgende stukje al wel! ja een beetje voorspelbaar, maar word aan gewerkt!

Sannee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-07 14:58

weer nieuw stukje af!1272 woorden Tong uitsteken

Hij is alweer ofline, jammer genoeg wel ja, met wie zou hij in love zijn, hij gaf nogal een vaag antwoord, daar kom je vanzelf wel achter. Nou ja dat is iets om later over na te denken ik ga nu maar aan mijn geschiedenis leren, ik moet trouwens ook nog mijn wiskunde en biologie maken! Als ik begonnen ben aan mijn wiskunde huiswerk komt mijn moeder de trap opstormen. ‘’Kan je nooit zelf je eigen rotzooi opruimen? Ik vind naast mijn bed een bak met chips!’’ ‘’Mam doe normaal toen ik thuis was lag je te pitten op de bank en stond er een grote bak chips naast je plus een omgestoten fles cola!’’ ‘’Ik drink helemaal nooit cola Mariska van Dam, dat weet jij net zo goed als ik!’’ ‘’Trouwens als je chips wil mag dat best maar dan moet je het eerst vragen!’’ ‘’Mam voor de tweede keer ik heb geen chips gepakt, jij lag op de bank met chips en cola te pitten!’’ ‘’Maris, ik waarschuw je anders word het twee weken huisarrest, bied nu je excuses aan!’’ ‘’Oké sorry mam,maar ik heb het niet gedaan fluister ik er achteraan, net iets te hard.’’ ‘’Wat zei je Mariska?’’ schreeuwt moeder met een enorme stem verheffing. ‘’Niks mam, ik ga aan mijn wiskunde zitten.’’
‘’Oké’’ bromt ze terwijl ze al stampvoetend naar beneden loopt. Ik kan me de rest van de dag niet concentreren, ze denkt steeds aan het vage antwoord van Joran, wat zou hij ermee bedoelen? Ze heeft geen idee, misschien is hij wel op haar, nee dat zou nooit kunnen zijn. Er zijn zat meisjes op school die veel knapper zijn dan haar. Ze gaat eerst maar even voor de schoolkrant aan het werk. Dat is ze helemaal vergeten aan haar moeder te vertellen! Snel rent ze naar beneden. ‘’Mam ik heb heel goed nieuws! Ik mag misschien bij de Redactie van de schoolkrant!’’vertel ik stralend. ‘’Alleen ze moeten nog wel kiezen uit nog een paar andere kinderen maar Joran, een jongen die er bij zit, zegt dat ik een goede kans maak!’’ ‘’O nee Mariska, je hebt al bij duizenden clubs en verenigingen gezeten en steeds vond je er niks aan terwijl ik me er de pleuris voor betaalde!’’ ‘’Mam dit kost geen geld en bovendien is het harstikken leuk om te doen, waarom zoek jij eigenlijk geen werk mam?’’vraagt Mariska beschuldigend. ‘’Omdat ik daar geen tijd voor heb dat weet je toch.’’ Zegt haar moeder zelfverzekerd. ‘’En je hebt wel tijd om met je luie reed op de bank te liggen pitten? Je hebt dan zeker ook geen tijd om de rommel op te ruimen die je ZELF hebt gemaakt hé mam, laat maar.’’ Ik storm boos de trap op, wat een rot moeder heb ik ook, ze vind niks leuk en ze heeft het zogenaamd ‘druk’ wat helemaal nergens op slaat. Door mijn woede heen denk ik even niet meer aan Joran, dat is mooi kan ik nu eindelijk mijn huiswerk gaan maken.

Als ik de volgende dag weer op school kom zie ik Joran lopen, hij praat met een groepje meisjes, nou ja praat, hij staat half te flirten. oliebol, waarom word ik nou ook verliefd op zo’n knappe populaire jongen zeg, wat dom van mezelf. Als ik hem nu aanspreek lachen ze me vast uit, ik zie er ook niet uit vandaag, m’n haar zit voor geen meter en make-up is volgens mij uitgelopen! Daar komt Marja al aan. ‘’Heb je al gezien hoe Joran daar staat bij die meiden?’’ ‘’Je hoeft me er echt niet nog een keer op te wijzen hoor, hij staat harstikke te flirten!’’ ‘’Flirten?’’ vraagt Marja verbaasd ‘’Hij ergert zich harstikke erg aan die kleffe plak meiden, jij bent veel beter Maris!’’ ‘’Ja hoor, ik zie er helemaal niet uit en vooral vandaag niet, verder ben ik dom, blond, en gedraag me afschuwelijk!’’ roep ik het uit, zo hard dat iedereen mijn kant op kijkt, zelfs Joran. Hij komt naar me toe gelopen. ‘’Je bent helemaal niet dom en gedraagt je gewoon normaal!’’ zegt hij met een charmante stem. ‘’Haha, iedereen heeft mee geluisterd zo te horen, maar ik ga de klas in doei, ik spreek je wel op msn!’’ en snel, voordat hij nog kon antwoorden, vlucht ik de hal al in. Marja komt me achterna gerent. ‘’Waarom deed je dat nou, hij startte een gesprek met je, dan moet je door praten en niet vluchten!’’ ‘’Mar, dat jij nou zo goed bent in jongens en al die zaken kan ik ook niks aan doen!’’ En boos loop ik weg, waar zou Son zijn, hopelijk komt ze nog wel. O nee, Marja komt me weer achterna gerent. ‘’Sonja is ziek, dus je zou het vandaag met mij moeten doen, en met Joran natuurlijk’’zegt Marja schijnheilig ‘’Mar hou ik met dat irritante gezeur over Joran, ik kan moeilijk alle jongens op wie jij bent op gaan noemen!’’ ‘’Oh sorry hoor, is mevrouwtje boos? Als je nog bozer wilt worden moet je vooral nu gaan treuzelen dan kom je ook nog te laat bij pruim!’’ ‘’Oké Mar, omdat ik morgen niet om 8 uur op school wil zijn!’’Zeg ik en snel ren ik de gang door, bij aardrijkskunde aangekomen wil Pruim, eigenlijk heet ze mevrouw Jansen, maar ze heeft een gezicht van een pruim, de deur al dicht gaan doen, ik en Mar glippen nog snel naar binnen.

‘’Wat was vandaag toch saai zeg’’ zegt Marja. ‘’Ja, en nu kom ik weer thuis bij mijn moeder die waarschijnlijk weer op de bank ligt te pitten’’ Snel loop ik naar mijn fiets toe, Joran is er nog niet, zijn fiets staat wel naast de mijne, ik ben benieuwd of hij snel komt. ‘’He Maris, hoe was jou dag?’’ vraagt Joran. ‘’Saai, Pruim heeft weer vier kinderen strafwerk gegeven, gelukkig mij niet!’’vertel ik. ‘’Heb je zin om weer samen te fietsen?’’ Vraagt Joran voorzichtig. ‘’Ja leuk!’’. Als we wegfietsen komen die meiden van die ochtend aanzetten. ‘’Joran je zou toch met ons fietsen?’’ vraagt een van de brutaalste uit het stel. ‘’Ja Joran, ik had me er al zó op verheugd!’’ zegt een van de andere. ‘’Sorry Maris, ik had al afgesproken met deze meiden, ik spreek je op msn’’ zegt Joran tijdens dat hij al weggesleurd word door dat groepje meiden. ‘’Doei, ik spreek je!’’zeg ik nog snel, wat weinig zin heeft want hij fietst al weg.

‘’Mam ik ben er weer’’ roep ik door het huis als ik binnenkom. Ik krijg geen antwoord en loop het hele huis rond waar ze ook al niet te bekennen is. Opeens vallen mijn ogen op een briefje waar op staat.

Lieve Mariska,
Ik ben even de stad in, ben voor etenstijd al lang weer terug!
Kusjes mama

Nadat ik wat drinken heb ingeschonken loop ik naar boven. Als ik achter de computer wil gaan zitten zie ik dat hij weg is. Hoe kan dat nou, denk ik bij mezelf. Misschien was hij kapot en heeft mama hem naar de computer winkel gebracht. Nu heb ik wel mooi de tijd om wat leuks voor de schoolkrant te verzinnen.
Als om acht uur mam nog steeds niet thuis is ga ik maar vast eten pakken. Snel stop ik een pizza in de oven en ga ik bij de tv zitten. Nadat ik mij eten op heb en tv heb gekeken is het al 10 uur, mama is er nog steeds niet. Ik heb al 10 keer gebeld maar ze neemt steeds niet op!
Ik besluit om maar te gaan douchen. Als ik klaar ben poets ik mijn tanden en duik in bed.

En wat vinden jullie van dit stukje?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 22:42

Even een eerste opmerking: Elk geplaatst stuk moet 1500 woorden zijn... Lees anders de regels van CB nog even door!

Let erop in welke vorm je schrijft, de ene keer schrijf je in 'ik' vorm, de andere keer in 'zij'. Kies in welke vorm je wilt schrijven, door elkaar heen is wel erg verwarrend Knipoog

Verder leuke wending!

Sannee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-07 07:57

dankjewel, ik dacht dat je alleen bij het eerste stuk 1500 woorden moest typen, mijn exuses daarvoor!

Ninthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 19:29

Ik vind je verhaal wel leuk, ga je er nog mee verder?
Ben beniewd namelijk hoe het verder gaat, vind het wel spannend!

Tatort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 17:38

Het is een leuk verhaal, maar let er idd op dat je het in 1 vorm schrijft. Of ik, of hij/zij. Probeer ook je zinnen wat korter en begrijpelijker te maken Lachen Dan wordt het vast een ontzettend leuk verhaal.

xXxXsasxXxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:36

leuk verhaal!:)
ben benieuwd hoe het verder gaat!

Sannee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-08 20:13

O sorry ik heb niet meer in dit topic gekeken, ik ga zo snel mogelijk verder met een nieuw stukje, heb allen het nu erg druk(werkstuk, december boek, spreekbeurt, pony, huiswerk enz..)
Dus het kan wel even duren maar als jullie willen kunnen jullie mij ff een pb sturen met wie allemaal een pb terug willen als het stukje eris, dan hoef je niet elke dag te kijken!

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 21:36

Leuk verhaal
maar zoals al gezegt word de leestekens
het 2de stuk is al beter:P
probeer in dezelfde vorm te lijven schrijven

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-08 21:48

goed verhaal met een leuke wending
ik ben benieuwd Haha!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 18:00

Leuk stuk! ik ben benieuwd hoe het verder gaat!

Lautjuh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 18:43

leuk stuk hoor, ik wil ook wel meer hore;)