Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Nouja dat is wel erg overdreven, dan heeft ze ook nog haar halve gothic vriendin Sonja die zichzelf tegenwoordig alleen Son laat noemen en anders helemaal niet luistert, en die bovendien helemaal niet aan jongens denkt en ook vaak gek word als mijn andere halve gare gestoorde vriendin Marja, die je een make-up pop zou kunnen noemen, weer eens begint over de 25 duizendste jongen die ze in die maand op zijn bek heeft gepakt.
Zoiets bijvoorbeeld.Citaat:Nou ja, dat is wel erg overdreven. Dan heeft ze ook nog haar halve gare gothic vriendin Sonja, die zichzelf tegenwoordig alleen SOn laat noemen, anders luisterd ze helemaal niet meer. Bovendien denkt Sonja helemaal niet aan jongens en ook vaak gek wordt als Marja begint over de zoveelste jongen die ze deze maand heeft gezoend. Marja zou je beter een halve gare make-up pop kunnen noemen.
-> Maar het zijn dan nog wel de beste vriendinnen die ik zou kunnen hebben. (oid) Ever is geen Nederlands woord.Citaat:Maargoed het zijn dan nog wel de beste vriendinnen ever.
how kan worden weggelatenCitaat:Ook al loopt Sonja, how ik bedoel Son,
Rare zin, je kan hem veranderen.Citaat:Meteen begint ze weer te vertellen over die hele leuke jongen uit 6 b, die bovendien ook nog eens veel te oud voor haar is, wij zitten nog maar in de 2e ik ben allang blij dat ik geen brugger meer ben.

Ben benieuwd hoe je verder gaat en maak het niet te voorspelbaar!

Dan wordt het vast een ontzettend leuk verhaal.