[TEK] Vigolette

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cyntje

[TEK] Vigolette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-07 19:27

Een tekening in opdracht van bokker: Marielle88

Zie hier Vigolette Haha!
Afbeelding
A3 Derwent

Enkele tussenstappen:
1,2,3...

Haha Pling

Pikeur

Re: [TEK] Vigolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 19:32

Wow Lovers Prachtig!
Dat hoofdstel ziet er echt 3D uit... cool gemaakt Ja

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 19:34

Wauw, echt supergaaaaaf !! Haha!
Ik vind de hals wat hard, maar die blik Lovers
Super !

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 19:35

Mooi zeg! Echt ontzettend mooi. Sorry ik heb geen commentaar voor je omdat ik er geen verstand van heb, maar ik vind het wel super mooi. Het is net echt. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 19:35

Mooi, maar vind de manen niet zo heel mooi, iets te recht zeg maar.. Verder mooi hoor Ja

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-07 19:36

Paard heeft van zichzelf rechte manen Knipoog

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 19:37

Grappig, meestal beginnen mensen met het dier en doen later het tuig, geinig om het andersom te zien

ik vind dat je de manen mooie diepte hebt gegeven, juist niet zo recht, door de schaduwen die je erin hebt gebracht. Mooie jukbeenderen en het tuig is goed gedaan Ja

ik vind alleen het neusje een beetje raar, het lijkt net of je er schuin van voren op kijkt en toch nog een stukje van rechterkant ziet, wat dus optisch niet mogelijk zou zijn. Dat komt door het bruine randje aan de bovenlip, maar ik ken de foto niet en kan me niet voorstellen dat je dat zou tekenen als dat er niet zou zitten, maar daar krijg je dus wel een raar beeld door.

en het oog had van mij donkerder gemogen
Laatst bijgewerkt door Dowski op 01-11-07 19:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 19:37

Gaaf joh Cyn!!! echt geweldig Lachen

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 19:38

oh, Cyn, Het is bij jou zo leuk om te zien dat jij echt nog steeds vooruit gaat. Jezelf ontwikkeld Haha!

Bij de manen mis ik eigenlijk een beetje glans, wat zo mooi is in het zwarte denk ik. Het lijkt ook nog of er heel veel éénkleurige vlakken zijn. Nu is dat best wel jouw stijl, maar in de hals viel het me erg op.

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 19:49

Heel mooi hoor Cyn. Ja
Ik vind het ook altijd leuk om de stappen te zien, weet niet meer wie het zei, maar de volgorde is vaak heel anders dan je zou verwachten.
Paard van Sinterklaas is ook heel grappig Nagelbijten / Gniffelen

Apocalatch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 19:51

Ik heb er verder geen verstand van, maar ik vind hem heel mooi Haha!

Dydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 21:16

Heej Cyn!

Jij gaat ook echt met sprongen vooruit!
Ik vindt hem heel gaaf maar dat wist je al Knipoog
Zijn hoofdstel en neus vindt ik het mooist..
En de hals minder * heb ik je al uit gelegt en jij mij reden gegeven Lachen *

Maar echt super!!!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 13:40

Mooi gedaan hoor Cyn! Je gaat zeker vooruit. Het hoofdstel ziet er goed uit Lachen
De hals vind ik wat plat ogen door de manen, en het neusje klopt niet helemaal. Ook vind ik de 'bobbel' van het (voor ons) linkeroog niet helemaal... naja, ik kan het niet helemaal plaatsen.
Verder is hij echt goed gelukt, leuk om te zien dat je echt vooruitgaat. Ga zo door Haha!

Fantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 13:40

Mooi werk weer cyntje Ja
De neus oog bij mij ook wat raar, maar dat kan gewoon het paard zijn. en het oog ga ik met judith mee Lachen
maar als totaalplaatje heb je een mooi beestje neergezet met een mooie uitstraling, ga zo door!

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 13:42

Mooi! Ja

Opvallend aan deze is dat je hem zoveel uitstraling hebt meegegeven, dat vind ik echt een vooruitgang op je vorige tekeningen Ja .

Het oog is ook erg mooi maar aan de onderkant klopt er iets niet helemaal, het lijkt alsof de oogbol echt over de randjes valt terwijl het in de leden eromheen hoort te zitten.
Op het neusje vind ik de kleurovergangen wat minder, iets te hard, zeker in contrast met de mooie overgangen in de manen en vooral het hoofdstel!
Ik zie ook iets aan de hals maar nou weet ik niet helemaal precies wat Clown . De structuur van je kleur lijkt daar "korreliger" tov t hoofdje? Lachen

Maar absoluut een heel mooi werkje, moet je trots op zijn Vork .

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-07 13:46

Met de hals moet ik idd met je meegaan Ja waarom dat wat korreliger is weet ik niet kreeg dat ook niet echt verholpen.
Het oog is idd wat onduidelijk te zien hier Nagelbijten / Gniffelen maar dat klopt verder wel. Neus komt ook harder over oa die streep idd. Ik scan liever, maar heb geen A3 scanner Schijnheilig

Bedankt voor de reacties Haha!

sunny_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 15:55

Ik ben het met shadowlover eens, dat de kleuren en diepte echt erg goed zijn gelukt.. Vind het tuig echt harstikke knap gedaan, lijkt super echt.. Vind ook alleen de neus iets minder, omdat ik het gevoel heb dat de vergelijkingen niet helemaal kloppen..
Maar verder, prachtige tekening! Ja Knipoog

Aims

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 15:59

Ik vindt hem erg mooi gelukt!! Alleen vindt ik het linker oor wat puntig er uit zien en de linker ''oogkas'' (??) er wat bol uitzien.. verder vindt ik hem echt super gelukt en vindt ik het ook grappig om te zien hoe jij eerst begint met het hoofdstel.. doe ik ook altijd Tong uitsteken
Ik vindt de voorpluk erg goed gelukt en zoals meerdere zeggen de manen zijn wat recht maar het ziet er niet raar uit!
Misschien kan je de orginele foto hier plaatsen als dat van de eigenaar mag??

Annelieke111

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 20:48

Wauw, heel mooi! Ik vind het hoofdstel en de uitdrukking heel echt lijken Ja
Alleen de neus vind ik iets minder in vergelijking met de rest.. De zwarte strepen onder de rechterneusgat lijken een beetje raar.
Maar verder heel knap gedaan!

hoefijzer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 21:01

Ik vind het een heel sprekende tekening! Cool Omdat zij/hij direct naar je kijkt word je blik heel erg getrokken. Het hoofdstel is echt super gelukt, alleen het bit mist een pietsje glans. Voor de rest kloppen je verhoudingen in iedergeval heel erg netjes! het enige wat ik nog aan het al gezegde wil toevoegen is dat het oog naar de ooghoek toe wat te licht is. De witte punt en de pupil zitten heel goed, dat maakt 'm juist ook heel sprekend, maar links loopt hij nu wat plat over naar het oogwit/roze. Daar zou je hem misschien een pietsje donkerder kunnen maken waardoor het oog meer diepte krijgt.

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 00:29

Heel erg mooi geworden Cyn! De manen heb je nog best wat tijd in gestoken en dat is te zien, ze zijn goed gelukt. Ik heb bewondering voor hoe je het hoofdstel hebt getekend, petje af voor dat hij is echt heel erg mooi geworden! Het korrelige op de hals is hier op mijn monitor niet te zien maar ik vermoed dat het papier daar misschien wat vettig geweest is waardoor het minder op kon nemen? Het binnenste van het neusgat had misschien iets donkerder gemogen en de donkere strepen op de neus zelf misschien naar de zijkanten toe wat vervaagt worden. Al met al vind ik dit een hele mooie tekening en zijn de puntjes die ik genoemd heb, in mijn ogen althans, maar kleine puntjes! Jij vliegt vooruit met iedere nieuwe tekening! Toppie Cyn!!