Vraag! Snel antwoord graaf

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

HouVanUtopia

Vraag! Snel antwoord graaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-07 18:54

weet niet of het hier goed staat
ik heb het boekje zoom gezien tijdschrift wat maandelijks uitkomt

staat hier alleen maar dingen in over een spiegelreflex camera of ook over wat simpelere toestellen zoals de panasonic DMC FX10 (Lumix)

Hoop iets te horen anders ga ik hem zo meteen halen!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Vraag! Snel antwoord graaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-07 19:23

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 01:33

Ik vind het overigens best een duur blad (relatief gezien dan) waarin de inhoud echt heeel vaak herhaald wordt, ik kocht hem nog wel eens in de winkel maar daar ben ik nu mee gestopt aangezien de meeste onderwerpen steeds weer terugkomen. Ook vind ik de onderzoeken/vergelijkingen/tests die ze doen niet altijd even goed (Zo versloeg de kruidvat in 1 van hun tests de proffesionele afdrukservices, terwijl ik -en ik weet dat er meerdere amateurfotografen zijn Haha! - ontzettend slechte ervaringen met de kruidvat heb).

Om eens los te kopen is het leuk en handig en kan je vooraf kijken wat erin staat ook (dus ook of jij er wat aan hebt met jouw camera of niet; vaak gaat het bijv. dieper in op instellingen die je kan gebruiken etc, en op sommige compactcamera's kan dat niet eens), maar dan had je je vraag eigenlijk ook niet hoeven stellen want had je zelf in de winkel even kunnen kijken. Tong uitsteken Maar bijv. voor een abbo zou ik het niet gauw zelf doen.

GuitarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 15:29

Ik heb er 2 gekocht en ben er tot nu toe alleen maar positief over. Heb ook gedacht over een abonnement, maar me toch iets te duur. Maar goed, heb dan ook maar 2 uitgaven gehad en kan dan inderdaad ook niks zeggen over of het vaak herhaald wordt. Ik vind de tips ontzettend handig, heb er ook veel aan gehad. Maar zodra je het punt voorbij bent (waar ik nu nog een beetje in zit) en je echt al vrij veel weet over fotograferen zal het je niet meer zo interesseren.
Ik moet wel zeggen dat het vrij veel gaat over spiegelreflex omdat je meestal met compact niet zo veel vrijheid hebt qua sluitertijd en diafragma. Maar zoals gezegd ook over fotografie in het algemeen (compositie e.d.).
Heb je hem gekocht? Ik wil graag die ene over in het donker fotograferen, ligt die nu nog in de winkel? Moet ik even heel snel op mijn verlanglijstje zetten voor sinterklaas dan Clown

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 23:26

Snel antwoord graag?
Is dat niet gewoon een kwestie van even naar de winkel fietsen en kijken wat er in dat blad staat? Knipoog
Bovendien hebben ze ook een website.