[FOTO] Vliegende fladders in het kanaal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Suus__

[FOTO] Vliegende fladders in het kanaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-07 11:49

Nu we sinds kort aan het kanaal wonen, barst het van de vogels. Dus waarom zou ik ze dan niet even op de foto zetten? Lachen

(En er staat niet voor niets een copyright op de fotos! Knipoog )

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Op een fabriek die nu al jaren stil is en gelsoopt gaat worden, kwam ik deze mooie kleurenn grafitti tegen.
Afbeelding

6.
En een tijdje terug op een van de laatste zomderdagen kwam der nog een klein vliegend beestje voor de camera.
Afbeelding

Kritiek is welkom! Ik fotografeer helaas met een simpele camera (Canon Powershot A540). Op mijn verjaardag krijg ik eindelijk een betere camera.

lana_te

Re: [FOTO] Vliegende fladders in het kanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 18:46

2 en 4 zijn minder door het licht! de rest vind ik erg leuk en goed gelukt Haha!

Faelivrin

Re: [FOTO] Vliegende fladders in het kanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-07 20:15

De foto's zijn allemaal dof en donker. Dat is heel jammer, want het kan met deze foto's ook een stuk vrolijker, al is het onderwerp niet zo heel 'vrolijk' (triest hekje, sombere kleur vogel, ect.) je kunt met kleur, contrast en licht een hele hoop doen! Composities zijn leuk om naar te kijken. Mooie scherpte-diepte's en leuk beeldverdeling. Enkel de kleur/contrast/licht nog wat vrolijker en dan is het een leuke serie. Deze foto is bijvoorbeeld al een stuk leuker om naar te kijken. Knipoog