prinsessenspel idee gezocht

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

prinsessenspel idee gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-07 11:34

Ik weet niet of dit hier goed staat, maar ik zoek leuke dingen voor een prinsessen spel.Het gaat er om dat er aan het einde een prinses overblijft.Dus die gene met de meeste punten is de prinses.Het gaat dus om onderdelen,ik heb al o.a dat ze lippenstift op doen en geblindoekt een prins moeten kussen.Dat is een blaadje met een leuke kop erop,zo snel mogelijk prinsessen kleding aan doen.Lopen op hakken over een rechte lijn met een boek op je hoofd, als het boek valt ben je af.En weten jullie nog iets?

YMJArabians

Re: prinsessenspel idee gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 22:48

Zo snel mogelijk naar de overkant van een kamer bijvoorbeeld rennen, daar een jurk aantrekken, en zo snel mogelijk weer terug? Tong uitsteken

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 22:58

Netjes een kopje thee inschenken (pink omhoog) en serveren. Kopje op schoteltje op dienblaadje een rondje lopen zonder te knoeien. Lintjes doorknippen, netjes zwaaien als een prinsesje.

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 22:59

Of, op een soort van stokpaard een rondje om een tonnetje of een pion rennen, en wie de snelste is heeft een aantal punten Lachen

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-07 09:48

Leuke ideèn hoor hier heb ik zeker wat aan.