[FOTO] Look in my eyes

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

babli

[FOTO] Look in my eyes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-07 19:54

Afbeelding

Dit is mijn oog Haha!
Ik had me niet voorbereid op deze foto dus mijn oogschaduw zit niet helemaal super.
Voorderest heb ik de foto zelf gemaakt dus hij is ook niet helemaal scherp.

_Karlijn

Re: [FOTO] Look in my eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 21:08

Hoe maak je een foto van jezelf als je er niet op voorbereid bent? Verward Haha!

De foto is onscherp, ik vind het haar storend, en het oog is te ver gesloten.
Hij spreekt mij niet zo aan..

Probeer te oefenen met scherpstellen, wat voor camera heb je?

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 21:52

De foto is onscherp en zelfs het 'scherpste' punt ligt niet waar het zou moeten liggen; je oog. Ik vind ook dat het oog wat dood kijkt. Volgende keer beter Lachen

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 08:43

De foto is onscherp, en de wimpers staan er niet helemaal op.
Persoonlijk vind ik het geen mooie foto Lachen.

Ga eens lekker oefenen met ogen van andere mensen! Dat fotografeerd heel wat makkelijker.

Brookers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-07 10:22

Ik krijg hier eerlijk gezegd een beetje een webcamshot-idee van. Het oog is niet scherp (kan eerlijk gezegd ook niet iets vinden wat wel scherp is) en vind de compositie een beetje raar.
Ik zou als ik jou was eerst wat oefenen op andere mensen, zodat je kan zien of je goed scherpsteld, en dat je een mooie compositie krijgt.

Clarity

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 18:36

Ik ga mee met het bovenstaande commentaar, ook viel me op dat aan de rechterkant van je oog het lijkt alsof je een deel hebt vervaagd. Is dat bewust of ligt het aan de camera?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 18:17

Ik vraag me wel een beetje af waarom je deze foto plaatst. Hierop kunnen we lastig onderbouw commentaar geven ofzo, er is ook weinig goed aan deze foto: de belichting niet, de scherpte niet, de kwaliteit niet en dan begin je zelf ook nog over dat je oogschaduw niet helemaal goed zit.

Ook is er niet echt sprake van "in jouw ogen kijken", wat de titel wel suggereert. Wellicht had je dus ook beter een andere titel kunnen verzinnen, desnoods gewoon "mijn oog" ofzo.

Ergens lijkt het me verstandig als je dit soort foto's leuk vindt om te maken om ze dan gewoon voor jezelf te gebruiken of eventueel op je Hyves ofzo te zetten. Fotografisch valt hierop geen enkel commentaar te geven.