Opbouwend commentaar is altijd welkom!
Groetjes

Vind bij deze de staart nogal storend..

Onscherp..

Licht komt van de verkeerde kant

P.S. Ik fotografeer af een toe, met een Canon ixus 40 (dacht ik).
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik heb zelf niet zoveel verstand van foto's maken maar ik vind die foto van dat poesje die in het stro zit heel erg schattig
vind ze niet echt super geslaagd maar ja het is maar soms dat je fotografeerd! het begin is er zeker en vast
suc6 nog!
Misschien kun je beter beginnen met buiten fotograferen. Probeer je te verlagen tot hoogte van de kat, zodat je niet het 'klein duimpje' (kat lijkt heel erg klein) idee krijgt. Probeer dan verschillende composities (manier van hoe de kat in beeld is) uit.
De laatste 3 zijn zonder bewegingsonscherpte, maar hier is de compositie wat minder. Je zit hier 'te laag' waardoor ze niet klein maar groot worden en uit verhouding (hoofdje groter dan het lichaam) Probeer hier op te letten en vooral lekker door oefenen.
Faelivrin schreef:In bijna alle foto's zit bewegingsonscherpte, jammer, want de poezen mogen er wezen, wat een schatten.Misschien kun je beter beginnen met buiten fotograferen. Probeer je te verlagen tot hoogte van de kat, zodat je niet het 'klein duimpje' (kat lijkt heel erg klein) idee krijgt. Probeer dan verschillende composities (manier van hoe de kat in beeld is) uit.
Lekker veel oefenen en dan word het vanzelf beter!