[TEK] Lodewijk van IcePrincess

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fantine

[TEK] Lodewijk van IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-07 19:46

Eens een foto gezien van Lodewijk in het wie-wil-mijn-paard-tekenentopic en die opgeslagen. Erg leuk beestje om te zien op al die foto's *LOL*
Nu een hele tijd later ( Nagelbijten / Gniffelen ) is ie af.
De foto is wat blauwig helaas... maar goed.
Afbeelding

Tips en commentaar zijn welkom Lachen

Aims

Re: [TEK] Lodewijk van IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 21:25

heel mooi gedaan! Had misschien je potlood wat 'harder' kunnen gebruiken en jammer dat het papiertje blauw is maar ik vindt het heel mooi getekend!!!!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 21:29

Je kunt 'm natuurlijk ook wat shoppen. Vork

Afbeelding

Mooie tekening! Verhoudingen vind ik erg goed gelukt. Glansplekken zijn ook erg goed gedaan. Pas alleen wel op dat je ze niet te 'hard' maakt. De aanhechting van de manen aan de hals mag wat zachter. Er zit nu een behoorlijk dikke lijn boven op de hals en er zit weinig schaduw in de manen naar beneden toe, zegmaar.
Persoonlijk vind ik dit een van je beste werken! OK dan!

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 21:31

Ik vind dat je vooruit gaat in je werk Miran al zitten er lange pauzes tussen. Vind alleen de schaduw van de manen wat te hard ogen in vergelijking met de rest. Het leuke aan jouw werk vind ik dat je zo'n hele herkenbare stijl hebt. Het paard glimt je tegemoet Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 21:47

Mooi hoor Lachen !
De verhoudingen kloppen inderdaad behoorlijk, veeeeel beter dan ik het voor elkaar zou krijgen in ieder geval Clown . Ik heb alleen het idee dat de verhouding tussen het bovenste en onderste deel van de voorbenen niet helemaal klopt. Naar mijn idee is het bovenste deel iets te lang of het onderste deel iets te kort, maar dat kan aan mij liggen!! De staart en hoeven vind ik iets minder mooi, maar ik kan niet precies uitleggen waarom. Maar ik vind dat je de glans op de vacht wel heel mooi hebt getekend! Pling !
Je hebt echt je eigen stijl, leuk om te zien Lachen . Het is niet echt mijn stijl, ik vind het mooier als er wat subtielere overgangen zijn tussen de 'vlakken' en bij schaduwen, maar ieder zo zijn eigen stijl Knipoog .
Verder ga ik met de anderen mee Lachen . Maar ik vind dat je het knap gedaan hebt! Ga zo door zou ik zeggen Vork!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-07 09:32

Ik zie zeker verbetering zeg Miran! Goed zo Haha!
Leuk dat je echt een eigen stijl hebt, lekker herkenbaar met die glansplekken. Verder ga ik mee met smeetjoew, soms mag het wat zachter. Qua verhoudingen is dit zeker een van je beste werken Ja

Fantine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-07 16:01

Bedankt allemaal voor de reacties!
Loveshadow: dat vind ik ook maar het lukt me niet zoals ik wil, of er is amper contrast Nagelbijten / Gniffelen moeilijk tekenen
Leuk om te horen van je eigen stijl Haha!
overgangen moet ik echt nog beter op oefenen ja Ja
Esmee bedankt voor het shoppen! Heb alleen paint Scheve mond

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 11:51

Leuke tekening Miran! Jammer van de foto, anders waren de details ook duidelijker. Misschien nog even dat rechtervoorhoefje dat zo hoog boven de grond is verfijnen?

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-07 15:39

Gaaf Miran, jammer inderdaad dat de schaduwen zo hard zijn.
Leuk om weer eens wat van je te zien, mooi! Lachen

Remy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-07 15:10

Je hebt inderdaad een hele eigen stijl, die wat harde schaduwen horen daar ook bij Ja
Commentaar is al gegeven, daar ga ik in mee. De overgangen mogen ietsjes zachter zijn.

Leuke tekening van een hele leuke pony. Lekker vol aktie. Glansplekken heb je erg fraai gedaan.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 13:54

Ik vind dat je erg vooruit gegaan bent. Mooie glans weergegeven Ja OK dan!
Het enige minpuntje vind ik de harde schaduw op de rug en de 'stijve' staart!

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 13:57

Hee, is ie toch af gekomen? Haha! Clown
Hij is heel mooi geworden Miran Ja .
Inderdaad, er zit een hele mooie actie in, Lodewijk stuift lekker naar voren!

Mijn commentaar betreft ook de schaduwen, ze passen in je stijl maar ze zouden net iets mooier in elkaar mogen overlopen.
Je spreiding van contrast mag ook iets beter, er zit nu bijv alleen een heel donkere vlek boven de schoft. Als je zulke sterke schaduwen wilt gebruiken, zou ik zorgen dat die donkere stukken op verschillende delen terugkomen Lachen .
Ik snap alleen niet wat dat ene kleine stukje is dat bij de staart omhoog steekt? Bloos

Algeheel weer een heel mooi werkje Miran!
Misschien is t nog leuk om een ondergrondje toe te voegen? Lachen