Hallo allemaal,
Zoals de meeste mensen weten is er in maart een bundel verschenen die het werk bevat (proza en poëzie) van verschillende Bokkers. Aangezien, maar zeker niet alleen daarom, in deze bundel nog een aantal fouten zat – maar zeg, het was de eerste -, zou ik graag aan de slag gaan met deel II. Een deel II dat nóg leuker (want deel I was zeker leuk) en beter is dan zijn voorganger. Wie heeft er interesse? Ik ga deze keer wel een selectie maken, dus ik kan niet beloven dat ál je werk er in komt. Stuur maximaal tien gedichten en/of maximaal vijf verhalen naar boekje100@hotmail.com. Ik ben benieuwd. Ik heb er zin in! (Over de voorwaarden en dergelijke volgt nader bericht als je werk uitgekozen wordt; copyright blijft áltijd bij de auteur.)
Oh ja, er zijn aan dit project geen kosten verbonden (behalve als je de bundel uiteindelijk wilt aanschaffen). Het doel is om een nog leukere bundel met nóg meer kwaliteit neer te zetten. Ik zoek gewoon mensen (schrijvers, omslagontwerpers, et cetera) die het leuk vinden mee te werken. Het liefst paardenliefhebbers, maar als je andere mensen kent die echt een kans verdienen om een plaatsje in bundel II te bemachtigen, mag je die ook op de hoogte stellen van dit initiatief. Zij kunnen dan ook deelnemen aan het project. Maar er geldt steeds dat Bokkers voorrang hebben.
Deel I is nog steeds verkrijgbaar bij mij.
Voor vragen kun je contact met mij opnemen.