[FOTO] Red lips.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marlies22

[FOTO] Red lips.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 17:54

Spreekt voor zich denk ik Lachen Brand los! Maar houd er rekening mee dat ik nog niet zo lang fotografeer ! Lachen

1. Ik had wat meer op de lippen mogen focussen.
Afbeelding

2. Helaas een beetje krap.
Afbeelding

Tips/commentaar zéér welkom Knipoog !
Laatst bijgewerkt door Mireille op 23-10-07 17:58, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [Foto] > [FOTO]

Coconut

Re: [Foto] Red lips.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 17:56

Mooie foto's! Alleen stoor ik me op foto 1 een beetje aan de haartjes op haar kin Bloos

Marlies22

Re: [Foto] Red lips.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 17:58

_Skess_ schreef:
Mooie foto's! Alleen stoor ik me op foto 1 een beetje aan de haartjes op haar kin Bloos

Bedankt Lachen Ik stoor me er zelf ook een beetje aan, alleen ik ben niet zo'n goede photoshopper ! Schijnheilig

Tinkebel

Re: [FOTO] Red lips.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 19:51

Vind opzich de compositie enz. mooi, maar ik erger me aan die tanden, ze zijn niet helemaal wit Scheve mond
Juist als ze mooi wit zijn steken die rode lippen er lekker bij af. Jammer dus, want nu is dat knal-rode effect een beetje weg

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 19:54

Ik vind de foto's een beetje 'vies'. Niet dat de persoon op de foto vies is, helemaal niet. Maar bij dit soort foto's is er een speciale techniek nodig. Een menselijke huid, tong en tanden zijn nooit egaal. Maar door het flitsen wordt dit heel erg benadrukt. Het is juist de bedoeling dat de focus ligt op de rode lippen, en de rest vrij egaal en onopvallend is. Een beetje het onmogelijke dus. Dit kun je bereiken door zowiezo al niet meer te flitsen (zoals je dat nu hebt gedaan). Je kan ook eens spelen met scherptedieptes. Als je nou een heel kleine scherptediepte creeerd, zal de huid onscherp worden en dus al niet zo opvallen. Je camera wat lichter instellen kan ook helpen, evenals een witte egale achtergrond. Je kan het ook met photoshop aanpakken, maar daar heb ik echt totaal geen verstand van.

OoappeloO

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 20:17

Ik ga met WildChild mee. Ik zou deze foto's graag opnieuw zien met iig de achtergrond egaler.
Maar ik vind ze wel mooi, het straalt wel iets uit. En erg knap geprobeerd/gedaan Ja

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 07:08

Ik zou juist niet gaan vor een kleinere scherptediepte,
dan krijg je de lippen er niet helemaal scherp op.

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 08:24

Ik ga helemaal met WildChild mee.
Verder vind ik de foto's wel erg vernieuwend. En het contrastverschil rodelippen - huid mag nóg groter zijn. Lachen

Marlies22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-07 10:31

WildChild schreef:
Ik vind de foto's een beetje 'vies'. Niet dat de persoon op de foto vies is, helemaal niet. Maar bij dit soort foto's is er een speciale techniek nodig. Een menselijke huid, tong en tanden zijn nooit egaal. Maar door het flitsen wordt dit heel erg benadrukt. Het is juist de bedoeling dat de focus ligt op de rode lippen, en de rest vrij egaal en onopvallend is. Een beetje het onmogelijke dus. Dit kun je bereiken door zowiezo al niet meer te flitsen (zoals je dat nu hebt gedaan). Je kan ook eens spelen met scherptedieptes. Als je nou een heel kleine scherptediepte creeerd, zal de huid onscherp worden en dus al niet zo opvallen. Je camera wat lichter instellen kan ook helpen, evenals een witte egale achtergrond. Je kan het ook met photoshop aanpakken, maar daar heb ik echt totaal geen verstand van.

Bedankt ! Lachen Ik zal er nog eens mee aan de slag gaan, heel erg bedankt voor je tips.

xBurberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 10:32

WildChild schreef:

Hier ga ik in mee.. Wel mooi geprobeerd, alleen erger ik me echt heel erg aan die haartjes Tong uitsteken

Athiinaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-07 20:44

Haha, fotogeniek Marlies! Tong uitsteken Hihi, vind het echt grappig Tong uitsteken..
Alleen jammer van die achtergrond! verder vind ik het wel grappig Tong uitsteken, Wie is die persoon eigenlijk?!! Bloos

xxx

Marlies22

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-07 10:03

Dank je. Dat is een vriendin van me Knipoog !