Welke camera kopen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Aims

Welke camera kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-07 14:55

Ik hoop dat het hier goed staat.

Voor mijn opleiding moet ik veel foto's maken en mijn ouwe camera kan gewoon geen goede kwaliteid fotos maken...
Nou mag ik van mijn ouders een nieuwe camera maar willen ze er niet al te veel aan uitgeven.
Ik ben opzoek naar een camera die goed foto's van dichtbij kan maken (dus een knopje met dat roosje erop zou erg handig zijn) een voorderest moeten de fotos echt mooi scherp zijn!!

Nou ben ik benieuwd wat voor camera jullie mij aanraden??

Groetjes Amy.

8nnemiek

Re: Welke camera kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 15:40

In het subforum CreaBea staat een topic hierover, met een hele lijst goede camera's.
Ik heb zelf de konica minolta dimage Z20 gehad, dat was echt een héél erg fijne camera, met veel mogelijkheden en mooie foto's, zag er een beetje uit als een spiegelreflex, maar wel een heel stuk goedkoper.

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 17:23

MysticTinker schreef:
In het subforum CreaBea staat een topic hierover, met een hele lijst goede camera's.
Ik heb zelf de konica minolta dimage Z20 gehad, dat was echt een héél erg fijne camera, met veel mogelijkheden en mooie foto's, zag er een beetje uit als een spiegelreflex, maar wel een heel stuk goedkoper.

Ik ben er nog steeds trotse eigenaar van Haha! En erg tevreden!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-07 17:59

MysticTinker doelt op dit topic: viewtopic.php?f=68&t=474650

Vandaar hier dan ook een slotje. Lachen
Stel je hebt straks een degelijk onderzoek gedaan en hebt een aantal optie mogelijkheden met daarbij nog specifieke vragen, dan mag je die vragen stellen op [TV]. Maar eerste instantie kan het centrale topic (met voorbeeld foto's) je waarschijnlijk voldoende helpen. Lachen