Ik had een tijdje geleden een foto gemaakt van mijn kat, Pipo. Ik vond de foto niet zo mooi en ben er een beetje mee gaan sleutelen met Photofiltre en dit is er uitgekomen! Vind het nu wel een mooie foto. En jullie? Tips/commentaar is welkom!
Dat de foto zo donker is vind ik wel iets mysterieus' hebben, ik denk neit dat hij lichter meot. De echte foto kan ik niet openen helaas. edit: heb de echte foto uitindelijk toch kunnen openen en wauw! Je hebt een normale foto tot een kunstwerk bewerkt!
Goed gedaan hoor! Ben het inderdaad met de anderen eens dat de foto nog steeds wat grauw is, maar vind dit ook wel wat hebben. Mooi gedaan, die verandering!
Ik vind vooral de compositie erg leuk, maar de foto is erg donker (orgineel ook?). Ik zou juist meer belichting willen zien, zodat het helderder wordt. Zou je het orgineel ook kunnen plaatsen?
Ah nu zie ik hoe je het hebt gedaan Ik zou het kleed nog donkerder maken dan je hebt gedaan, ook egaler (als ik iets schever op het scherm kijk zie ik veel lijnen en vlakjes), en de lichtvlekken er meer uit laten springen, contrast ook hoog.
Oké! Op dit beeldscherm ziet hij er gewoon egaal uit, maar ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt. Bij mijn laptop dacht ik dat ook te zien (die lijnen en vlakjes). Maar bedankt voor de tip iig!