).Je moet hierbij denken aan foto's als deze (heb ook een heel scala aan meubels etc. dus kan hier lekker veel mee varieren, bij deze is helaas scherpte verloren gegaan maar het geeft je een idee)
Voor de nieuwsgierigen, dit is een Fashion Royalty pop en die verzamel ik
Ik wil nu echter ook graag beter leren fotograferen en ook andere dingen gaan fotograferen dan alleen de dames mini-model. Mijn aller aller grootste probleem is het fotograferen van wit...hoe dan ook eindig ik altijd met een stuk overbelichting (voor de modellen heb ik een hoekje met een daylight lamp dus kan daarmee nog wat spelen, maar "out in the open" lukt dat natuurlijk minder...zoals bij de foto hieronder)
HOE positioneer ik mezelf ten opzichte van het licht om zo min mogelijk overbelichting op wit of andere lichte kleuren te krijgen (wangen van mensen zijn bijvoorbeeld ook regelmatig een drama)?
Dit is Sammy, de stalpoes, op haar favoriete slaapplekje. Je ziet de overbelichting op de linkerkant van haar gezicht en over haar hele rug....hoe had ik dit beter kunnen doen? Als iemand tips heeft, hoor ik ze graag