[TEK] tekening paard.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

[TEK] tekening paard.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 19:24

Nou ja, dus een tekening gemaakt van een paard:

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb de foto's net gemaakt, dus het was al donker, de foto's zijn niet zo mooi.
Hij is nog lang niet af, maar ben wel beniewd naar tips/commentaar (denk erom, de foto's zijn van slechte kwaliteit!)
Laatst bijgewerkt door Bellatrix op 20-10-07 09:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tag vergeten!

knolle_krack

Re: [TEK] tekening paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 09:51

Ik vind dat je het netjes hebt gedaan ( petje af ) dehals vind ik echt een compliment mijn lukt dat nooit! alleen het oog dat niet getekend is vind ik een beetje vaag..!!

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-07 13:11

knolle_krack schreef:
Ik vind dat je het netjes hebt gedaan ( petje af ) dehals vind ik echt een compliment mijn lukt dat nooit! alleen het oog dat niet getekend is vind ik een beetje vaag..!!

bedankt, ja ik werk er nog aan Tong uitsteken

_Maurits_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 10:28

Ik vind het een leuke tekening, maar denk dat er zeker meer uit gehaald kan worden!
Probeer de volgende keer meer op details te letten, zoals schaduw, licht en donker etc. Let ook goed op de verhoudingen, die kloppen hier en daar ook nog niet helemaal (oog is wat aan de grote kant).
De manen en de voorpluk zijn nog een beetje streperig, lijken eigenlijk een beetje op touwtjes.
Vind dat je al erg goed op weg bent, maar probeer wat 'stoerder' te tekenen, met licht en donker.
Ga zo door! OK dan!