Ik heb al sinds April mijn domeinnaam geregistreerd staan, en nou was mijn site éíndelijk helemaal af. Zie hieronder voor een screenshot hoe hij is (was
)Want nou kreeg ik te horen, dat hij niet bij iedereen even goed te zien was. Ik heb met frames gewerkt, met procenten. Zo is het menu dus van de 'inhoud' gescheiden. Die heb ik met procenten gemaakt, zodat dát wel bij elke resolutie gelijk is. Die staat nu op 30%/70%.
Maar, nu had ik dus mijn menu met een banner gemaakt (die waar JoycePhotography.nl op staat), met daaronder afbeeldingen als knoppen (links dus). Ik hoop dat de mensen die er een klein beetje verstand van hebben begrijpen wat ik bedoel
Als lettertype op die afbeeldingen (banner en knoppen) heb ik vivaldi gebruikt, omdat ik dat gewoon chique, maar niet onrustig vind staan, en éígenlijk wil ik wel zo'n soort lettertype houden.
Probleem is nu dus, dat ik de knoppen en de banner op de resolutie van mijn beeldscherm heb staan. Maar op een 600x800-resolutie-beeldschermpje, is alles dan natuurlijk veel te groot, en onoverzichtelijk.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Want wil wel een soortgelijk idee houden, maar dan op elke (de meeste normale
) resolutie goed zichtbaar. 
Dit is dus zoals ie er nú uitziet, maar dan met tekst en alles..
En ook daar van even de totale breedte in de gaten houden. Succes!