[GED] jij was mijn alles. (soort gedicht)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Meikevdv

[GED] jij was mijn alles. (soort gedicht)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-07 14:40

Het leek als gisteren toen je me nog kusde en zei, jij bent echt de enige voor mij. Het maakt me kapot van binnen te weten, dat al die lieve woorden die uit jou mond kwamen helemaal niets betekende. Als de enige die ik 100% vertrouwde, alles tegen mij heeft gelogen, vertel mij dan wie ik nog wel kan vertrouwen?
Ik mis jou, ik mis je iedere dag. Je bent die enige die ik wil, die enige die ik nodig heb, die ene die ik moet hebben gewoon om te slagen in alles wat ik doe. Toen ik je voor het eerst zag, wist ik dat het echt was. Je zei dat we helemaal verliefd waren, maar het kon je niet schelen toen we het moeilijk kregen.

Als je zoveel van me hield als dat je zei, dan zou je me niet pijn gedaan hebben alsof ik niks was. Nou heb je me weggeduwd alsof je me nooit hebt gekend, ik hou van je met m’n hele hart eerlijk waar. Waarschijnlijk ben je al die tijden vergeten, wanneer ik met mijn vingers door je haar streelden. Late avonden gewoon in jou vertrouwde amrn liggen, ik weet niet hoe dit zo heeft kunnen lopen.

Ik wil je echt laten zien, dat dit anders kan! ik moet je echt vasthouden, ik wil je echt kennen zoals niemand je ooit zal kennen. Je bent mijn nummer 1, voor altijd in mijn hart, en nu kan ik niet geloven dat onze liefde verscheurd is.

Ik weet dat je nu een ander meisje zult tegenkomen, gaat lachen terwijl je haar hand vasthoud en niet de mijne. Die gedachte breekt mijn hart, het breekt door mijn ziel en scheurt me kapot. Al die dingen die ik zei, die meende ik niet, nu wil ik je vasthouden, tot het moment dat ik je niet meer vast kan houden. dit gevoel maakt me gek, neem de pijn weg schatje wij kunnen er iets van maken. Zonder jou lijkt elke dag vreemd, zo incompleet. Hoe zit het dan met die ene x dat je in mijn ogen keek, zei dat je van me hield terwijl je me omhelsde. Waarschijnlijk was alles wat je zei een leugen, ik krijg tranen in mijn ogen als ik eraan denk. Nu ben ik niet eens meer een gedachte in je hoofd.

Ik zou gewoon willen dat alles anders had kunnen gaan, ik had een speciaal gevoel bij jou. ik dacht dat jij dat ook had en dat je ‘t zou begrijpen. Maar wat er ook gebeurt, Je zal altijd in mijn hart blijven, ik zal altijd van jou houden!

Verdrietig