Airbrush, hoe/ wat/ waar?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bienotje

Airbrush, hoe/ wat/ waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-07 10:55

Ik zie wel eens ontzettend mooie tekeningen/ afbeeldingen voorbij komen die zijn gemaakt dmv airbrush. Veel toepassingen op bv. auto & motor plaatwerk.

Nu vroeg ik me af, wie doet het hier op bokt ook? Misschien dat ik dan wat op weg geholpen kan worden. Knipoog

Bv. hoe heb je het onder de knie gekregen? Dmv een workshop/ cursus of aangeleerd door zelf gewoon aan de slag te gaan. En welke apparatuur gebruik je dan precies? Wat raad je een beginner aan om juist wel of niet aan te schaffen?

Ik ben benieuwd Lachen

Bienotje

Re: Airbrush, hoe/ wat/ waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-07 13:10

Niemand die er ervaring of ook interesse in heeft?

Had niet gedacht dat ik de enige zou zijn eerlijk gezegd Knipoog

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 13:12

Oh dit volg ik even, lijkt me namelijk ook érg leuk om ooit eens te leren Ja
Alleen het is meteen weer een hoop geld om alles aan te schaffen Nagelbijten / Gniffelen

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 13:31

Ervaring heb ik niet, geloof dat er beginners sets te krijgen zijn die gewoon op de luchtdruk van een spuitbus werken, die zijn niet zo duur. Ook zijn er speciale pistooltjes met uitgang zo dun als een naald zodat je heel fijn kunt werken. Ik heb zelf dat spul ook, werkt op compressor maar nog nooit wat mee gedaan. Op wetcanvas zitten wel wat ervaren airbrushers

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 15:28

Echt jaren terug heb ik het gedaan.
Ik had mijn spulletjes gekocht bij zo'n winkel voor modelbouw, die modeldingen worden ook vaak ge-airbrushed en die hebben mij ook goed voorgelicht.
Het is leuk om te doen maar heel veel werk om schoon te maken en dat moet je zeker goed doen.

groetjes