[FOTO] Shadow.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fietspomp

[FOTO] Shadow.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-07 21:15

Weekje terug heb ik foto's gemaakt van de verzorgpony van mijn vriendin, Shadow.
Ben zelf erg tevreden met de foto's. Het was de bedoeling dat hij ging vrijspringen, maar hij wou niet Clown. Dus heb ik enkel actie en hoofdfoto's. Lachen

1]
Afbeelding

2]
Afbeelding

3]
Afbeelding

4]
Afbeelding

5]
Afbeelding

6]
Afbeelding

Dat was het Lachen.
Commentaar en tips zijn van harte welkom. Graag wel onderbouwt!
En houd er ook rekening mee dat ik een 18-55 mm lens heb en dus van hot naar her moest rennen om hem op de foto te krijgen Clown.

babli

Re: [FOTO] Shadow.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 08:08

Ik ga voor foto 4 en 6, die springen er voor mij echt uit.
Voorderest zijn al je foto's mooi scherp. Ik ben zelf net beginnend fotograaf dus veel commentaar heb ik nog niet Haha!

marthine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 10:41

He mooie pony ten eerste, En voorderest Foto 3 , 4, 6 Haha! Hoewel bij foto 5 de zon mooi op het oog valt, Ben ik niet zo weg van het centrale beeld, zie liever meer hoofd dan borst en hals, maar dat is waarscheinlijk ook persoonlijk.

sunny_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 12:15

Mooie foto's hoor! Ik vind vooral de foto's waarbij de pony [mooie pony overigens!] schuin naar voren komt heel gaaf. Knipoog

Pienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 23:02

Eens met marthine Ja
Ik vind 2 ook erg mooi, alleen jammer dat de pony de andere richting op gaat Lachen

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 13:07

@Pienn: Wat vind je er jammer aan dan? Lachen Ik vond het juist wel een leuk beeld Knipoog.

Zal het aan zijn baasje door geven dat hij er goed uit ziet Haha!.

Ann_l0ves_fe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 19:34

4 & 6 vind ik mooi, opvallend zeg maar, 1 ook wel. De rest vind ik een beetje 'gewoontjes'

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 20:22

ik vind het wel mooie foto's, technisch weinig op aan te merken, maar ik vind het jammer dat er zoveel van dezelfde posities te zien zijn, had er ook graag een drafje tussen gezien, een standfoto, het hoofd van de andere kant, recht van voren, aparte posities... probeer daar wat meer mee te experimenteren.......

offtopic: daarbij past de naam denk ik wel bij het karakter als ik zo zijn blik vergelijk met de mijne Haha! maar vind nog steeds dat Shadow's wit moeten zijn Bloos *LOL*

Ilzjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 12:42

Ze zijn mooi Tammy. Lachen

Ik zal rekening houden met je lensje (omdat ik heul goed weet hoe dat is omdat ik 'm zelf ook heb Clown ) en dus maar niks zeggen over de ietwat scheve horizon zo hier en daar? Vork Het is overigens niet zo opvallend.

Leuke pony ook. Lachen