1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8. Gemaakt door het glas van het aquarium

Tips & commentaar is erg welkom!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Dat komt omdat ik door het gaas heen moest fotograferen (tja, dierentuin hea) dus dat gaas moest ik wegcroppen. Ik snap wat je bedoelt
zijn moooooi!!!!
met een hertenlijf

En ik was ook verbaasd hoe goed hij door het glas een fotografeert

Wat is dat voor beestje op de eerste foto's??
Maartje1990 schreef:oh oke, ik vind die 4e trouwens erg leuk met dat pluizige haar (net alsof iemand zich daar met een pot gel aan gegeven heeft) en steekt die daar nu een beetje z'n tongetje uit??
die term wegcroppen heb ik al vaker gehoord is dat gewoon eraf knippen ofzo??

) naar beneden kijkt had ik misschien wat meer ruimte gezien om aan te geven dat ze ergens naar kijkt. De overige foto's vind ik qua kleur erg mooi en fris al leidt het blauw bij de vis enigszins af. Alhoewel het t blauw bij de vis zelf juist weer ophaalt en het geel versterkt. Misschien moet ik maar niks zeggen.
Fiffill schreef:Maartje1990 schreef:oh oke, ik vind die 4e trouwens erg leuk met dat pluizige haar (net alsof iemand zich daar met een pot gel aan gegeven heeft) en steekt die daar nu een beetje z'n tongetje uit??
die term wegcroppen heb ik al vaker gehoord is dat gewoon eraf knippen ofzo??
Nu je het zegt ja, dat tongetje
Croppen is een uitsnede maken van een foto :j
@ Candorlover: Ik weet niet meer hoe ie heet, tis een soort hertje
fotoverstand 0,0 JoSav schreef:Ik vind de vlinders wat minder, behalve de eerste want daar heb je het doorzichtige goed vastgelegd en storen de elementen wat mij betreft niet zo omdat ze nogal kreukelig zijn tegenover het strakke van de vlinder (ok dit is moeilijk te verwoorden). De foto waarbij de waterkoedoe (moerasantilope/sitatunga, dat hertebeestjedus ja wat heb ik er weer verstand van) naar beneden kijkt had ik misschien wat meer ruimte gezien om aan te geven dat ze ergens naar kijkt. De overige foto's vind ik qua kleur erg mooi en fris al leidt het blauw bij de vis enigszins af. Alhoewel het t blauw bij de vis zelf juist weer ophaalt en het geel versterkt. Misschien moet ik maar niks zeggen.
De foto's van de waterkoedoe vind ik een bijna komische, aandoenlijke uitstraling hebben. Vooral dat 'om de hoek kijken' in de eerste. Leuk moment. Ja, blijf jij maar lekker fotograferen.
Ja, ik ga er zeker mee door, heb niet voor niets zo'n dure camera gekocht 
En ik snap wat je bedoelt bij de eerste vlinder, want ik vind die om dezelfde reden het mooist van de vlinders. 

Weet geen commentaar te bedenken eigenlijk
wat een gek beest 
en vis is ook moooi!