Doe het zelvers... advies gevraagd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

XLeandrosX

Doe het zelvers... advies gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-07 14:33

Hoi,

Voor onze boerencamping ben ik een recreatieruimte aan maken. Ik heb de muren al geschilderd, de kozijnen zijn geschuurd en krijgen volgende week een lik verf. Alleen zit ik met het plafond. Er hangen TL verlichtingen. Eigenlijk zou ik deze weg willen halen maar omdat wij zelf niet handig zijn met Electra en niet een al te groot budget hebben voor het opknappen van deze ruimte ben ik bang dat ik ze moet laten hangen.
Nu is het plafond spuuglelijk, gemaakt van rode plafondplaten, een soort grote stenen. Heeft iemand een leuk idee hoe ik dit plafond op een niet al te kostbare manier een vrolijk gezellig tintje kan geven?

www.la-mouline.nl

Kapi_Dust

Re: Doe het zelvers... advies gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 14:37

plafond-platen kan je gewoon verven...

Hoezo moet je handig zijn om tl-balken weg te halen. Ik zou ze zelf mooi laten hangen, scheelt een hoop geld (tl-balken zijn goedkoper).

XXXX2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 14:38

het plafond schilderen met betonverf (heb je tegenwoordig in allerlei leuke kleurtjes) en de tl balken laten hangen maar alleen aandoen als je de ruimte schoon gaat maken.. haha
van die feestverlichting kopen (zon streng lampjes waarvan je gewoon de stekker in het stopcontact steekt) en die leuk ophangen

dan nog een paar leuke oude potten en pannen aan het plafond en de wanden hangen.. oud zadeltje, oude bezem, oude gereedschappen enz enz. aan de muur. klaarrrr

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 15:11

Camouflagenetten of lakens langs het plafond hangen.
Niet opspannen, maar op een paar punten vastmaken ergens midden in het plafond.
Zorg wel dat de stof niet tegen de lampen aan kan komen ivm de warmte.
Geeft een leuk en gezellig effect.