[FOTO] Paardjes...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Quir

[FOTO] Paardjes...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-07 14:25

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Commentaar laat ik aan jullie over, de foto's zijn niet allemaal van 1 dag (best kans dat er dus al eens 1 eerder op bokt heeft gestaan), dus niet altijd even mooi weer gehad.

Er zit geen copyright op, maar het zijn wel mijn foto's.. Lachen

Edit: Achtergrond moet ik echt op gaan letten, maar bijna overal altijd wel iets waar iets op de achtergrond staat...

Verosjaak

Re: [FOTO] Paardjes...

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 14:27

Ik vind dit meer voor ITP. Er is geen enkele foto waarbij ik WOW zeg of die echt iets aparts uitstraalt. Zo hebben de meeste foto's een standaart compositie of iets storend op de achtergrond. Bij nummer 1 zit zelfs wat ruis.

Tip: heel veel oefenen en veel spelen in je foto's

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-07 14:34

verography schreef:
Ik vind dit meer voor ITP. Er is geen enkele foto waarbij ik WOW zeg of die echt iets aparts uitstraalt. Zo hebben de meeste foto's een standaart compositie of iets storend op de achtergrond. Bij nummer 1 zit zelfs wat ruis.

Tip: heel veel oefenen en veel spelen in je foto's

Foto 1 komt ook omdat het toen op dat moment regende. Lachen

Eerlijk gezegd is het mijn bedoeling ook nog niet om hele aparte foto's te maken, eerst mijn camera leren kennen en goed scherpstellen en zo. Vooral paarden vind ik nog niet altijd even makkelijk te fotograveren, omdat instellingen allemaal snel snel moeten en ik mijn camera daar niet goed genoeg voor ken. Met planten en natuur gaat dit allemaal wat makkelijker. Lachen

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 16:31

oh oke, nou dan is mijn tip toch heel nuttig over het vele oefenen Nagelbijten / Gniffelen veel plezier ermee Lachen

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 18:31

Ik vind dat er heeeeeel veel storende dingen op de foto's staan. Probeer als eerste een rustige achtergrond te zoeken.
Vind de compositie ook ietwat standaard.
Bv foto2; Probeer wat meer schouder op de foto te zetten. Nu lijkt het alsof het paard een hele dunne hals heeft. Zo ook bij 3, 4 en 6.

Foto 9 vind ik wel weer érg leuk. Ja

Heel veel blijven oefenen! Lachen

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-07 11:18

verography schreef:
oh oke, nou dan is mijn tip toch heel nuttig over het vele oefenen Nagelbijten / Gniffelen veel plezier ermee Lachen

Ja idd! Ga ik ook zeker doen. Lachen

Joonsel schreef:
Ik vind dat er heeeeeel veel storende dingen op de foto's staan. Probeer als eerste een rustige achtergrond te zoeken.
Vind de compositie ook ietwat standaard.
Bv foto2; Probeer wat meer schouder op de foto te zetten. Nu lijkt het alsof het paard een hele dunne hals heeft. Zo ook bij 3, 4 en 6.

Foto 9 vind ik wel weer érg leuk. Ja

Heel veel blijven oefenen! Lachen

Inderdaad, op élke achter grond is wel iets te zien wat stoort. Op alles tegelijkertijd letten is ook nog best een gedoe. Bloos Deze foto's zijn dan ook vooral bedoeld op scherpstellen en zo. Dat vond ik zelf wel redelijk gelukt, ook nog niet altijd even goed.

In ieder geval bedankt voor de reacties! Lachen

Pienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 23:04

Ik vind foto 6 en foto 9 de mooiste Lachen
Veel oefenen Ja