[FOTO] Oehoe

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Oehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 17:12

Eens wat anders dan paarden, maar wel een stuk moeilijker te fotograferen Nagelbijten / Gniffelen Clown
Vandaag was een soort dierendag hier in de buurt (eigenaresse was er ook met mijn verzorgpony Vork ) en er was ook een Valkenier met een aantal vogels. De Oehoe is het beste uit de verf gekomen Lachen

Wat vinden jullie?

Afbeelding

Afbeelding

Ik weet dat ze niet geheel schitterend zijn, maar misschien toch ergens een positief puntje? Vork
(ik fotografeer met een compactcamera zonder mogelijkheid tot instelling van sluitertijd e.d.)

tanya89

Re: [FOTO] Oehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 17:14

Ik vind ze toch netjes hoor!
Vooral die ogen zijn echt prachtig.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 18:42

Onwijs jammer van de achtergrond! Echt zonde!
Anders was 1 echt mooi geweest.

Foto 2 vind ik teveel bewegingsonscherpte hebben.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 18:44

De achtergrond op foto 1 stoort mij absoluut niet. Ik vind het wel jammer dat 1 poot er niet compleet op staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 18:48

Achtergrond is inderdaad niet ideaal, maarja, veel keuze heb je niet Clown Vind zelf dat je bij foto 1 toch vooral naar de vogel getrokken wordt en niet meteen naar de achtergrond..., niet? Lachen

Die poot vind ik ook jammer Ja Ik heb ook foto's met de vogel compleet, maar dan heb je ook een stuk arm of een stuk van de persoon erbij, en dat vind ik dan weer niks ... Dus vandaar de keuze voor deze foto Lachen