[FOTO] katje met mijn nieuwe camera

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zoë_Iris

[FOTO] katje met mijn nieuwe camera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 11:50

gisteren heb ik een camera gekregen (olympus E400) en die heb ik vandaag getest op mn kat. Ik moet er nog heel erg aan wennen dus ik ben blij met alle tips!

(lastig is wel, mn kat zit nóóit stil tenzij ze als een hoopje kat aan het slapen is, en dan zie je alleen maar zwart.. Clown )
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ik weet dat ze qua compositie niet echt bijzonder zijn maar was vooral aan het proberen hem niet te licht of te donker te krijgen...

Brand maar los!

Anoniem

Re: [FOTO] katje met mijn nieuwe camera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-07 10:26

Blijf proberen, lees de gebruiksaanwijzing helemaal door en probeer eens gekke dingen qua compositie. Lukt je vast wel! Succes !!! Jammer dat de 1e foto zo donker is. de 3e foto vind ik het mooiste Ja

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-07 08:12

dankjewel Lachen !

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 09:11

Mooie foto's hoor voor de 1e keer!
Ik had de 1e heel mooi gevonden alstie wat lichter was, op de andere 2 zit helaas nogal wat ruis.
Quia scherpstelling gaat het al redelijk goed, maar nog ff goed oefenen met composities, je fotografeert het onderwerp nu erg centraal, dus wordt het op een gegeven moment erg saai, dus probeer eens van andere kanten en met andere instellingen Knipoog

Succes nog

love_fire

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-07 10:28

zo zo deze zijn wel leuk. jammer dat die 1e wat donkerder is. maar de 2e 3e zijn mooi. kwa licht vind ik. de 3e heb je leuk genomen! Lachen