Het wilde niet helemaal lukken maar tusen het tekenen door vandaag toch aardig af en werkend gekregen:
http://www.dejart.nl/lodewijk/
In Explorer doet hij het als het goed is goed.
Firefox is bekijkbaar maar ziet er niet optimaal uit, scrollbalk is zichtbaar, maten zijn anders waardoor de uitlijning van de tekst aan de rechterkant erg lelijk is. Heb vanalles geprobeerd maar het lukt niet om ze voor beide goed te krijgen. Heb daarom voor explorer als goede gekozen omdat die nog steeds het meeste gebruikt wordt.
De teksten zijn niet veel soeps, mijn spatie doet het niet dus typen met ctrl+v is erg vermoeiend, plus dat ik niet geweldig ben in verhaaltjes verzinnen.
Voorlopig enkel in het engels omdat het vooral bekeken wordt door mijn engelstalige vrienden en iedereen in nederland toch wel engels kent, bovendien is het meer een plaatjeskijken site
Foto's staan er nog niet op, ik wilde eigenlijk gewoon simplevieuwer erin zetten maar ben er nog niet uit hoe ik die achtergrond daarvan transparant kan maken en anders wordt Lodewijk onthoofd
.Dus die komen later zoals de artimages, of in externe fotoalbums, of toch de simpleviewer erin als ik de achtergrond weg krijg (simpleviewer extern vind ik niet mooi).
Ben eigenlijk geen fan van zwarte websites, maar wit maakt zijn wit minder wit en een kleur is moeilijk vanwege zijn oranje vacht en veelal groene achtergronden van foto's, dus ja, dan blijft zwart over
.Dat was wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken, ben over het uiterlijk wel tevreden
.Als je reageerd zou het fijn zijn als je er bij zet met wat voor browser je kijkt en welke resolutie
.