[SITE] Lodewijk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

IcePrincess

[SITE] Lodewijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 23:30

Al een paar weken geleden was ik begonnen met en website over mijn pony, gewoon voor de leuk Tong uitsteken

Het wilde niet helemaal lukken maar tusen het tekenen door vandaag toch aardig af en werkend gekregen:

http://www.dejart.nl/lodewijk/

In Explorer doet hij het als het goed is goed.
Firefox is bekijkbaar maar ziet er niet optimaal uit, scrollbalk is zichtbaar, maten zijn anders waardoor de uitlijning van de tekst aan de rechterkant erg lelijk is. Heb vanalles geprobeerd maar het lukt niet om ze voor beide goed te krijgen. Heb daarom voor explorer als goede gekozen omdat die nog steeds het meeste gebruikt wordt.

De teksten zijn niet veel soeps, mijn spatie doet het niet dus typen met ctrl+v is erg vermoeiend, plus dat ik niet geweldig ben in verhaaltjes verzinnen.

Voorlopig enkel in het engels omdat het vooral bekeken wordt door mijn engelstalige vrienden en iedereen in nederland toch wel engels kent, bovendien is het meer een plaatjeskijken site Nagelbijten / Gniffelen

Foto's staan er nog niet op, ik wilde eigenlijk gewoon simplevieuwer erin zetten maar ben er nog niet uit hoe ik die achtergrond daarvan transparant kan maken en anders wordt Lodewijk onthoofd Nagelbijten / Gniffelen .
Dus die komen later zoals de artimages, of in externe fotoalbums, of toch de simpleviewer erin als ik de achtergrond weg krijg (simpleviewer extern vind ik niet mooi).

Ben eigenlijk geen fan van zwarte websites, maar wit maakt zijn wit minder wit en een kleur is moeilijk vanwege zijn oranje vacht en veelal groene achtergronden van foto's, dus ja, dan blijft zwart over Clown .

Dat was wat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken, ben over het uiterlijk wel tevreden Ja .
Als je reageerd zou het fijn zijn als je er bij zet met wat voor browser je kijkt en welke resolutie Lachen .

Saskiaatje

Re: [SITE] Lodewijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 06:40

Ik vind het een hele leuke site, maar ik zou even een spellingscontrole er overheen gooien. Knipoog

Leuk zo die foto rechtsonder!

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-07 17:24

De simpleviewer is geluk Go jij! Go jij!

Bijna, wil toch meerdere albums maken, heb erg veel foto's en ook filmpjes. En de simpleviewer link wil ik links ipv rechts maar ook dat nog niet gevonden.
Gastenboek zonder reclame en gewoon in de lay-out komt volgend jaar pas (verhuis dan naar andere server), heb niet genoeg ruimte op mijn server en ben nog niet zo'n held met php Nagelbijten / Gniffelen .

Wat betreft de tekst, dat klopt, staat ook in het eerste bericht dat het niks is, goede normale teksten zonder spelfouten zet ik er later nog in (als ik een nieuw toetsenbord en inspiratie heb Tong uitsteken )

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 06:40

Harstikke leuke site;) Maar wat ik echt behoorlijk vervelend vind is dat ik naar beneden moet scrollen voor het menu. En dat terwijl er eigenlijk zat ruimte is om het menu om hoog te plaatsen (lees; veel open ruimte)

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-07 09:45

Zou je er dan bij willen zetten met wat voor resolutie je kijkt (vroeg ik ookal naar in de beginpost) want ik heb hartstikke veel ruimte over om de witte randen heen maar ik kan niet op lage normale resoluties kijken vanwege mijn beeldscherm, enkel hoge en breedbeeld Clown .

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 11:07

Bij mij is hij prima te bekijken, alles past prima, maar ik heb dan ook een 1280x1024 resolutie.

Zijn naam met een huppelende Lodewijk er boven zijn staat erg netjes binnen de website. Lekker stijlvol.
Heb er niet zo heel erg veel commentaar op, behalve dat de stamboom nog iets aangepast zou kunnen worden. Misschien met een lijn tekening oid. Lachen

Riddikulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-07 15:46

Ik vond al dat je een goed gevoel voor compositie had toen je je bewerking had gemaakt (die je ook nu als binnekomst voor je website hebt gebruikt Knipoog ) maar je kunt het blijkbaar vaker & beter! Ik vind het echt een mooie site. Duidelijk, goed en mooi vormgegeven, echt petje af.

Ik heb overigens firefox en kon hem heel goed bekijken, hoor!