[TEK] Wees gewaarschuwd! Monster..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Saskiaatje

[TEK] Wees gewaarschuwd! Monster..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 18:51

Dit is de eerste keer dat ik iets van iemand anders nateken, dat ik überhaupt iets teken. Clown
Dus wees lief!

[1] De hele tekening.
Afbeelding

[2] Detailfoto.
Afbeelding

Iemand tips? Ik werk nog niet echt met schaduwen en diepte, enzo.
Ben nog een beginner?
Ik word ooit nog wel creatief, ben ik al achter de camera, dus moet goedkomen, toch?

Groetjes!

Ilzjuh

Re: [TEK] Wees gewaarschuwd! Monster..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 20:57

Monsters zijn not my cup of tea voor de rest, maar ik vind het toch maar knap gedaan. Haha!
Doe het je niet na in elk geval. Knipoog
Heb ook niet echt commentaar. Alleen de mond vind ik een beetje "vlak" om het zo maar te zeggen. Maar je zegt al dat je nog niet echt met schaduwen en diepte werkt. Komt inderdaad wel goed als ik het zo zie. Lachen

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 21:36

Ik vind het jammer dat je op ruitjespapier tekent. Een andere tekening natekenen is een hele goede oefening, daar leer je absoluut van. Ik denk dat deze tekenstijl beter geschikt is in markerstift of inkt, want nu komt hij idd wat minder over (komt deels ook door de ruitjes). Goed dat je nu vooral met de basis bezig bent en je niet zomaar stort op schaduwen en diepte zonder eerst de basis goed te oefenen. Doe je goed. Maar geen ruitjespapier meer. Knipoog

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-07 21:51

JoSav schreef:
Ik vind het jammer dat je op ruitjespapier tekent. Een andere tekening natekenen is een hele goede oefening, daar leer je absoluut van. Ik denk dat deze tekenstijl beter geschikt is in markerstift of inkt, want nu komt hij idd wat minder over (komt deels ook door de ruitjes). Goed dat je nu vooral met de basis bezig bent en je niet zomaar stort op schaduwen en diepte zonder eerst de basis goed te oefenen. Doe je goed. Maar geen ruitjespapier meer. Knipoog

Oh, ik ga helemaal niet door met tekenen hoor. Haha!
Dit is m'n Natuurkunde schrift. Clown