[FOTO] Muisje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Karlijn

[FOTO] Muisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-07 06:04

Gisteravond kwam 1 van mijn katten weer eens binnen met een muis, deze keer was hij wel heel klein *LOL*
Maar ik kon het niet laten om er even snel een foto van te maken Haha!

Afbeelding

Mijn commentaar: Ik vind het gele [handschoen] niet echt storen, mijn aandacht gaat toch meer naar de muis.
Zonder was hij uiteraard mooier geweest Ja
Verder weet ik niet zeker of hij wel helemaal scherp is, het ene moment denk ik hij is toch wel scherp, en het andere moment denk ik nee toch niet Huilen van het lachen

Graag opbouwend commentaar Lachen

Fairytail

Re: [FOTO] Muisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 08:58

Leuke foto, wat heb je achteraf met de muis gedaan?

De hand is opzich niet zo storend alleen is hij wat overbelicht en dat vind ik wel
storen. De muis is leuk erop gezet mooi punt gekozen maar naar mijn idee net niet
helemaal scherp. Het oog is wat wazig en de kop had misschien iets scherper gekunt
ten opzichten van zijn achterlijf.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-07 14:45

Bedankt voor je reactie.
Ik zat ook al te twijfelen over de scherpte, op de andere computer lijkt hij scherper dan op deze, maargoed. Hij had idd iets scherper gekunt.

Het muisje had ik weer los gelaten in het park Ja
Net als de muis die ik vanochtend weer heb moeten vangen Nagelbijten / Gniffelen

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 17:21

Ik vind het groothoekeffect erg gaaf. Wel jammer dat hij niet perfect scherp is. De handschoen stoort niet heel erg.. maar door de gele tint van de handschoen vind ik het wel storend dat je voor een blauwe achtergrond hebt gekozen. Blauw en geel vind ik bij elkaar wat goedkoopjes staan, eigenlijk..

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-07 20:07

Bedankt. Ja, ik snap wat je bedoelt met de kleuren.
Maar ik wilde het muisje snel weer buiten hebben, dus ik heb een schrift van mijn broertje gepakt en daar tegenaan gefotografeerd. Anders was het een laptopachtergrond Haha! Maar ik begrijp wat je bedoelt, ik zal er op letten de volgende keer Lachen

Shawny

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 09:57

leuke foto Ja, vind die kleur blauw op de achtergrond ook erg mooi,