Ik stoor me ook aan het perspectief. Er zitten onlogische bolling en krommingen in de tekening. De kleur vind ook ik minder geslaagd en ook niet zo geschikt voor graffiti. Ik weet niet of je ervaring hebt met echte graffiti?
Het onleesbare vind ik niet zo storend. Kom vaak zat langs graffiti waar ik echt niet uit kan opmaken wat er staat dus wat dat aangaat valt hij niet buiten de boot. Maar de vraag is dan: was voor jou het woord (en de betekenis) belangrijker dan de vorm of andersom?
De hoeken lijken me ook best moeilijk uitvoerbaar in gewoon spuitwerk, maar als je ervaren bent maakt dat uiteraard weinig verschil. Lijkt me meer een technische kwestie.
Zoals ik al zei, de combinatie van rood en blauw vind ik minder geslaagd. Blauw is nl erg koel, rood erg heet (in kleurentaal) waardoor ze erg botsen met elkaar en dus heel erg welbewust mee moet worden omgesprongen in combinaties. Experimenteer eens met andere kleurcombinaties. En als je echt interesse hebt ik graffiti kun je natuurlijk altijd wat spuitbusjes halen en eens zien hoe dat bevalt. (Ik heb overigens erg lang zitten turen of ik de letters eruit kon halen nadat ik wist wat er stond maar ai dat kost echt moeite!) Verder vind ik je handtekening erg leuk. =D