[TEK] Graffiti 2.0

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lessien_2810

[TEK] Graffiti 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-07 19:16

Mijn nieuwste creatie:

Afbeelding
Afbeelding

MamaMiesje

Re: [TEK] Graffiti 2.0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 12:37

Is het ook de bedoeling dat het leesbaar is? Bloos
Want ik zie het dus niet Nagelbijten / Gniffelen

riete

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 18:16

Het ziet er redelijk stoer uit, maar ik kan er ook niet echt iets in herkennen. Verder vind ik de rode schaduw een beetje afsteken tegenover het blauwe van de letters. Dit had beter een ander kleur geweest.
Is dit trouwens digitaal gemaakt?

Lessien_2810

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-07 21:53

er staat "incurable" het is een beetje moeilijk te vinden. Ik heb het niet digitaal gemaakt maar met markers en fineliner.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 10:18

mooi gemaakt ! de letters zie ik er niet in, zelfs niet nu ik weet wat er moet staan Clown
maar ik vind het een leuk plaatje geworden !

hoefijzer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-07 14:15

Wat was precies de bedoeling vraag ik mij een beetje af. Knipoog Ik kan niet lezen wat er staat, en het 3d zwarte perspectief klopt niet overal, het rood vind ik niet heel geslaagd qua kleur. Maar het plaatje in het geheel vind ik erg leuk om naar te kijken en de figuren zitten heel mooi in elkaar Cool
Maar ik kan hier niet over oordelen op het moment dat ik niet weet wat de bedoeling was. Misschien was het wel niet de bedoeling om het pefect 3d of leesbaar te maken. Is het misschien een ontwerp om de echt in graffiti te maken? of is het gewoon een leuke tekening in een bepaalde stijl die soms gebruikt word in de graffiti wereld maar heeft het verder niks met echte graffiti te maken.

JoSav

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-07 09:35

Ik stoor me ook aan het perspectief. Er zitten onlogische bolling en krommingen in de tekening. De kleur vind ook ik minder geslaagd en ook niet zo geschikt voor graffiti. Ik weet niet of je ervaring hebt met echte graffiti?

Het onleesbare vind ik niet zo storend. Kom vaak zat langs graffiti waar ik echt niet uit kan opmaken wat er staat dus wat dat aangaat valt hij niet buiten de boot. Maar de vraag is dan: was voor jou het woord (en de betekenis) belangrijker dan de vorm of andersom?

De hoeken lijken me ook best moeilijk uitvoerbaar in gewoon spuitwerk, maar als je ervaren bent maakt dat uiteraard weinig verschil. Lijkt me meer een technische kwestie.

Zoals ik al zei, de combinatie van rood en blauw vind ik minder geslaagd. Blauw is nl erg koel, rood erg heet (in kleurentaal) waardoor ze erg botsen met elkaar en dus heel erg welbewust mee moet worden omgesprongen in combinaties. Experimenteer eens met andere kleurcombinaties. En als je echt interesse hebt ik graffiti kun je natuurlijk altijd wat spuitbusjes halen en eens zien hoe dat bevalt. (Ik heb overigens erg lang zitten turen of ik de letters eruit kon halen nadat ik wist wat er stond maar ai dat kost echt moeite!) Verder vind ik je handtekening erg leuk. =D

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 12:02

De rode omlijning stoort ook mij, beetje zonde van het geheel vind ik. Verder vind ik het wel knap wat je gedaan hebt al gaat mijn voorkeur uit naar je andere soorten tekeningen Knipoog
Heb geprobeert letters te ontwaren maar dat is me niet gelukt Bloos!