Digitaal tekenen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pommier

Digitaal tekenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-07 18:12

Hallo,

Ik heb met photoshop al een paar keer geprobeert om een tekening te maken maar ik krijg het niet voor elkaar.
Zou iemand in het kort uit kunnen leggen hoe je begint. En wat voor gereedschap je gebruikt etc.
Ik hoop dat iemand zin en tijd heeft om mij dat zover mogelijk een beetje uit te leggen.

Dewii

Re: Digitaal tekenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 18:55

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 20:27

Ik teken zelf digitaal, maar het is nou niet bepaald in 5 zinnen uit te leggen hoe je dat doet hoor Knipoog Hetzelfde idee dat als je iemand zou vragen hoe je in 5 stappen leert olieverven... doe je ook niet zomaar.

Wat ik je wel als tip kan geven, als je engels een beetje goed is, om internet af te struinen naar tutorials. Heb ik ook gedaan, ik ben eerst een paar maanden domweg tutorials gaan volgen en me in gaan lezen. En heel goed kijken naar hoe andere mensen het doen. Daar leer je in het begin het meeste van.
Ik roep zelf ook al een paar maanden trouwens dat ik een tutorial ga maken Nagelbijten / Gniffelen maar komt er steeds maar niet van. Ik heb laatst wel een work in progress topic gemaakt: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=149&t=823737&hilit= (resultaat staat op blz. 4)

En van deze tutorials heb ik zelf heel veel geleerd (alhoewel dat niet over paarden gaat) http://gweyeni.deviantart.com/gallery/

En wie weet,, staat er binnenkort n nederlandse tutorial digitaal tekenen op bokt van mij Vork

Pommier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-07 17:58

Dank je hier heb ik wel wat aan. Ik snap dat je niet in een paar zinnen het uit kan leggen. Maar dat topic van jou is wel handig dat je in stappen laat zien hoe het wordt.