JoSav schreef:Verder idd wat rood erin, wat groen, geel en paars. Idd met een verschillende (lage) opacity werken. In programma's als photoshop kun je bij je brushed de opacity (druk) instellen waardoor hij dus als het ware heel verdunt de kleur neerzet en je dus laag over laag meer blauw aan intensiteit toevoegt. Als je wil kan ik een kleuranalyse maken van de foto die je gebruikt hebt om je een eindje op weg te helpen. =)
Dat zou echt heel fijn zijn 
JoSav schreef:Verder heb ik (misschien onterecht) de indruk dat je je lijnen hebt getekend over de foto, ze zijn zo lukraak en toch goed kloppend. Maar verder is het prima om te oefenen een gevoel te krijgen voor vormen. (sorry als ik wat direct overkom en het is ook echt niet vervelend bedoeld, de tekening ziet er verder prima uit hoor!)
Dat heb je goed gezien.. Ik ben echt nog heel erg aan het oefenen.. en omdat als ik zelf aan de slag ga kloppen de verhoudingen niet.. In dit geval wil ik dat de verhoudingen wel kloppen en gewoon wat experimenteren met kleur
Je komt ook helemaal niet vervelend over hoor
JoSav schreef:Ben je inmiddels al wat opgeschoten?
Nee.. ben eigenlijk nog niet verder
Heb het de laatste tijd heel erg druk met school.. binnekort tentamenweek dus het wil niet zo vlotten
Bedankt voor je tips!