[SCH] Jared Leto

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[SCH] Jared Leto

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 20:32

Ehm tja, het was meer een soort van uitprobeersel, maar ik plaats hem toch maar even Knipoog

Afbeelding

Koe

Formaat: A5
Materiaal: Waterverf uit tubes met heel weinig water Clown (had even geen andere verf bij de hand)

Riddikulus

Re: [SCH] Jared Leto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 06:37

Ik vind em erg mooi en herken JL er meteen in. Mooi portret. Als je de nadruk wat meer op zijn ogen zou leggen, zou het nog duidelijker worden. Per slot van rekening heeft JL kijkers waar je u tegen zegt. Misschien kun je blauwtinten erin verwerken, om juist daar de nadruk op te leggen. Maar t schilderij is al af zoals ie nu is. Knap gedaan hoor.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 11:00

Ik herken hem er juist helemaal niet in, maar vind je stijl wel erg mooi.
Die spreekt me wel aan.

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 11:23

Ik herken Jl er wel wat in, maar daarvoor moest ik wel eerst de naam horen. Nu zie ik het wel. Leuk dat je in deze kleurvlakken hebt gewerkt, vind ik wel een sterk beeld geven. De enige minpuntjes aan dit schilderij vind ik de afsnijding van de hand, want dit oogt raar, en naar mijn idee klopt de neus niet helemaal. Verder heel knap gemaakt.

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 11:26

Ik herken hem duidelijk! Knap hoor! Mooi kleurgebruik. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 12:07

Bedankt! Grappig ook dat iedereen zo anders reageert Nagelbijten / Gniffelen

Neus klopt inderdaad niet helemaal, maar ik ben nou eenmaal niet goed in neuzen Clown Ogen had ik inderdaad wel een ander kleurtje kunnen geven. Maar z'n (voor ons) linkeroog was bijna niet zichtbaar dus ik denk dat ik daar dan weer problemen mee zou krijgen. Ik neem je tip toch mee voor de volgende keer, want ik vind het idee wel erg leuk Lachen.
Volgende keer zal ik trouwens andere verf gebruiken, dit beviel me niet zo goed Sigaar

SokJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 12:33

Wauw Bianca! Wow!
Knap gedaan hoor! Ja Ik herkende hem ook niet direct om eerlijk te zijn..
Maar hij is wel echt gaaf! Hoe dan ook! Ja

Marinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 20:31

Wauw gaaf gedaan!!

Ik denk dat zn neus iets te 'bol' is? Hij heeft nogal een spits koppie of niet? Lachen maar ik herken hem wel! Echt heel knap gedaan Ja

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 21:01

Ik moet zeggen dat ik een beeld in mn hoofd had van wie het was, maar niet wist hoe die heette.. Dus maar even op google gekeken en t is nog de juiste ook Haha! Dus hij lijkt zeker Haha! Vind het persoonlijk ook erg mooi, niet 100% kloppend, maar dat is niet altijd nodig Knipoog

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 11:43

ken hem verder niet van uiterlijk, maar dit is een leuk schilderij geworden, leuke sfeer door het kleurgebruik trouwens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 12:05

Bedankt Lachen
Neus klopt inderdaad niet zoals ik al zei, te bol ja Knipoog

riete

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 18:22

Ik ken hem niet, maar vind het toch een heel mooi schilderij. De sfeer die je creeert door je kleurgebruik en de kleurvlakken vind ik echt heel goed. Het is idd jammer van de neus, maar ze stoort niet heel erg. Wel jammer dat je op zo'n klein formaat werkt. Ik kan het mij niet voorstellen om op iets kleiner dan A4 te tekenen (laat staan schilderen). Zelfs A4 vind ik al veel te klein Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 20:40

Normaal werk ik ook niet op zo'n klein formaat, als ik ga schilderen al helemaal niet. Maar dit was echt even voor het uitproberen. Dit stukje karton had ik nog over dus dat kon ik daar mooi voor gebruiken Lachen

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 20:12

ik vind het altijd knap hoe mensen zo'n sprekend schilderij weten te krijgen met 'maar' 'twee' kleuren.......

ik ken JL niet, maar vind het wel een heel indringende blik, het linkeroog (voor ons) is helaas wat minder duidelijk, terwijl het rechtoog je echt aankijkt......

de hand moest ik 3x voor kijken hoe hij zat, dacht eerst een mismaakte sigaret te herkennen Clown maar ik kijk er vaker langs *LOL*
Dat is wel een supermoeilijke houding van de handen zich, om zo neer te zetten en dan met waterverf!!!! waterverf is echt een ramp, ik krijg nooit de goede kleursterkte! *LOL*

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 20:25

mooie sfeer....neus behoeft nog wat aandacht en vraag me af of de wenkbrauw niet te ver doorloopt. Ken overigens 'JL' niet, dus het zou zomaar kunnen dat neus en brauw wél kloppen Clown
Leuk schilderij !

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 20:42

haha, inderdaad, kan goed zijn dat het wel klopt, maar de persoon gewoon niet de schoonste/symetrischste persoon is Clown

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 20:44

shadowlover schreef:
haha, inderdaad, kan goed zijn dat het wel klopt, maar de persoon gewoon niet de schoonste/symetrischste persoon is Clown

Nou echt wel hoor *LOL* Vind ik dan.
Ik zou zijn ogen nog wat meer benadrukken, die springen er bij JL nou eenmaal behoorlijk uit. Verder herkende ik hem er wel in, goed gedaan! Haha!