[SITE] verography.tk vernieuwd

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Verosjaak

[SITE] verography.tk vernieuwd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-07 09:49

Hallo allemaal.

ik ben druk bezig om verography.tk te vernieuwen en naar mijn wensen aan te passen door middel van Dreamweaver. Op school krijg ik les in dit programma en dus wilde ik alvast proberen iets van mijn fotografie site te maken.

Nu zit ik alleen in een twijfel geval. Ik ga een veranderende kopfoto maken. Bij elk nieuw stukje dus een andere foto met mijn naam eromheen. Nu heb ik 2 soorten die niet zo heel veel verschillen, bij de 1 staat geen sitenaam en bij de ander wel. Nu vind ik het aan de ene kant ovebodig om er verography.tk bij te zetten omdat ze daar tenslotte op zitten. Maar aan de andere kant word het zo leeg. Hoop een beetje duidelijk te zijn in mijn gedachte gang. Ik zou graag tips ontvangen over de 2 lay-outs zodat ik weet voor welke ik moet gaan.

Afbeelding

Afbeelding

de nummers zie je uiteraard niet maar dat leek me makkelijker Knipoog

Anoniem

Re: [SITE] verography.tk vernieuwd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 11:27

Ik vind sowieso het " Verography fotografie" niet erg mooi staan moet ik eerlijk zeggen, het past niet echt bij de foto IMO zoals het er nu staat (qua kleur niet enqua uitleiding vind ik het ook niet zo netjes). Ik zou verder de website weglaten zoals hij nu staat, het is eigenlijk overbodig en oogt wat slordig IMO Lachen

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 17:10

Hey Vero Knipoog

Ik zou gaan voor type 1, maar ik moet meegaan in het commentaar van WW,... ik zou voor een wat strakker lettertype gaan Knipoog

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-07 18:46

WildWings schreef:
Ik vind sowieso het " Verography fotografie" niet erg mooi staan moet ik eerlijk zeggen, het past niet echt bij de foto IMO zoals het er nu staat (qua kleur niet enqua uitleiding vind ik het ook niet zo netjes). Ik zou verder de website weglaten zoals hij nu staat, het is eigenlijk overbodig en oogt wat slordig IMO Lachen

Dank je wel. De foto verandert bij elke pagina, dus misschien dan gewoon niet deze foto gebruiken. De uitlijning kan ik nog aanpassen. Misschien dat het lijkt alsof het op de foto staat. En dat de uitsteeksel van de G doorlopen. De kleuren wilde ik wel graag behouden. Dit zijn namelijk de kleuren waarmee ik wi werken. Misschien dat ik de achtergrond nog een tint donkerder moet hebben om de kleur mooier te laten uitkomen. (zit echt nog in de ontwerpfase, dus tps qua aanpassingen zijn zeker nog meer welkom).

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 21:05

Ik vind het roze niet zo bij het plaatje passen. Verder heb ik er niet veel op aan te merken. Lachen

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 11:52

Doe in vredesnaam een .nl of .com adres Bloos

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 11:57

Sjoert schreef:
Doe in vredesnaam een .nl of .com adres Bloos

Niet iedereen heeft dat er meteen voor over Sjoert. Clown

Ik vind ze beide netjes qua indeling. Alleen kleur (en de foto bovenin) komt wat 'druk' over. Kleuren komen goed overeen (donker rode i.c.m. roze) maar de foto steekt daar weer te aan/op af. Te druk, waardoor het geheel ipv strak heel onrustig word. Lachen

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-07 12:30

oke dank je wel. De kleur is trouwens heeel donkerbruin. De verandering zit hem dus in een eenvoudigere foto.

en idd ik heb niet meteen een nl / com ervoor over. Wel wil ik deze binnenkort aanschaffen maar voor nu doe ik het nog met een tk adres.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 16:06

Ik vind de tekst erg ver uit elkaar staan, waardoor het geen eenheid vormt. Daarnaast is het niet zo heel bijzonder en past het idd niet echt bij de afbeelding. En een belangrijke vraag: wat gebeurt er bij een lagere beeldschermresolutie?

Ik vind je tekstdeel ook erg breed, dat leest niet prettig, dat zou ik smaller maken en een beetje marge aan de zijkant voor de lucht.

(Een .tk-domein stoort me overigens niet zo, als je de reclame uitzet. Dat een school lesgeeft in Dreamweaver daarentegen vind ik dan wel weer twijfelachtig... Krijg je wel genoeg over de html/css-basis?)

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-07 21:42

uhm we zitten nog in de beginfase dus ik weet dat niet zeker. Doe een marketing en communicatieopleiding en er was na stagegesprekken toch wel behoefde aan de basis voor het website builden.

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 15:42

ik vind het een leuke site hoor!

Je kan erg mooie foto's maken.
Ik ben ook ene beetje zo aan het rondoefenen met foto's, al is het nog best ingewikkeld!
Misschien is het daarom ook best handig dat je niet ver van mij vandaan woont Tong uitsteken

Jouw site is ook erg leuk, overzichtelijk alleen ligt de naam ms niet al te lekker inde mond omdat je 2x "ografie/phy" op het einde hebt. IN verography zit het woord al.

Verder alles top Lachen
Wat voor camera heb je?
(hoeft niet per se in het topic omdat het ergens anders over gaat, in pm mag ook Tong uitsteken )

groetjes

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-07 14:30

Oh ik heb al een nieuwe kopfoto gemaakt. Idd ook zonder fotografie er nog bij. Fotografeer nu met een Nikon D80n en hoop volgend schooljar naar de Hogeschool voor kunsten te gaan om een fotografieopleiding te volgen. Wil je ooit eens iets afspreken om samen foto's te gaan maken of iets dergelijk dan PM je maar. Lachen