[TEK] afscheid nemen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ann_l0ves_fe

[TEK] afscheid nemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 20:47

Hallo bokkers,
Ik heb lang lopen twijfelen of ik hem zou plaatsen, aangezien ik hier vaak echt súper tekeningen tegenkom,
en deze voor mij dan wel heel goed gelukt is maar vergeleken met sommige dingen die hier staan is het
gewoon een kladwerkje. Maar omdat het een tekening is die toch wel heel veel voor mij betekend, heb ik besloten
om hem toch maar te plaatsen. Lachen Deze tekening heb ik nagetekend van een foto die is genomen in 1 van de laatste minuten
die ik samen had met mijn lieve paardje, dat verhaal met foto's kun je hier vinden: viewtopic.php?f=145&t=823825&st=0&sk=t&sd=a
maar goed, dit is hem dan:

1.Afbeelding
De schets

2. Afbeelding
Uitvergroting van haar hoofd

3. Afbeelding
De hele tekening

4. Afbeelding
Nog een keer

Helaas had ik niet helemaal de goede kleuren, maar vind hem persoonlijk toch wel mooi geworden Bloos
Dit is de voorbeeldfoto: http://img340.imageshack.us/img340/4462/afscheidnm4.jpg
Brand maar los, maar wees wel een beetje lief voor me Lachen

Chann

Re: [TEK] afscheid nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 20:55

Hij is niet 'professioneel', maar ik doe het je niet na Ann! Vooral de betekenis is natuurlijk bijzonder aan de tekening.
Mooi gedaan, en sterkte er nog mee Ach gut Lachen

ImkeTarek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 12:30

hee lieve Ann!
mooie tekening hoor! idd niet écht "professioneel", maar verder erg netjes, ik kan het iig niet!!
super gedaan Lachen !
Kus Imke.

nO0rtjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 13:12

Lieve Ann.
Hij is echt heel erg mooi, niet echt proffesioneel, maar hij heeft wel een hele grote betekenis voor je en dat maakt hem wél proffesioneel vind ik!
Het is echt super mooi gedaan, ik kan dat echt niet! Clown
Kus, en nog heel veel sterkte Ach gut

Ann_l0ves_fe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-07 08:15

Dankjulliewel lieverds Lachen

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 15:55

Als eerste erg veel succes met het vewerken van je verlies Ja
Qua tips, vind ik de verhoudingen niet echt kloppen, het ligt denk ik aan de neus en de 'voorkant'' dat had je wat minder bol moeten tekenen denk ik. Want op de foto is het meer van de zeikant en op de tekening lijkt het zeikant voorkant, maar dat is ook wel moeilijk om te tekenen hoor! En misschien kan je er nog een paar keer over geen gaan met de kleurpotloden niet hard drukken maar gewoon zacht zodat het krasserige een beetje weg gaat, of maak meer schaduwen kan ook wel eens helpen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 18:22

Super Ann! Ik herkende hem meteen Ja
Om maar even tips te geven, ik ga met Liedje_ mee. De verhoudingen kloppen nog niet helemaal, maar je zit er al goed in de buurt.
Verder nog iets meer proberen met schaduw te werken, zodat je wat meer de botstructuur enz. ziet.
Voor de rest, super mooi en veel succes met het verwerken Lovers

sammyvriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 19:11

Heel mooi hoor, ik herken haar wel. Sterkte met het verlies van Fe...

Ann_l0ves_fe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-07 21:34

Liedje_ schreef:
Als eerste erg veel succes met het vewerken van je verlies Ja
Qua tips, vind ik de verhoudingen niet echt kloppen, het ligt denk ik aan de neus en de 'voorkant'' dat had je wat minder bol moeten tekenen denk ik. Want op de foto is het meer van de zeikant en op de tekening lijkt het zeikant voorkant, maar dat is ook wel moeilijk om te tekenen hoor! En misschien kan je er nog een paar keer over geen gaan met de kleurpotloden niet hard drukken maar gewoon zacht zodat het krasserige een beetje weg gaat, of maak meer schaduwen kan ook wel eens helpen.

Dankjewel, en qua tips, ik vond ookal dat de neus niet klopte, net zoals de stand van het hoofd, en ik weet nooit zo goed hoe ik de schaduw erin moet verwerken, dan ben ik zo bang dat ik het verpest..
En wat het krasserige betreft, het is heel raar maar op de foto's is dat wel te zien, maar op de tekening zelf niet Verward

Mii_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-07 20:22

ìk vind hem ook heel erg mooi maar idd na verhouding klopt hij niet helemaal

Arlette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-07 13:10

prachtig... ik doe het je zeker niet na !