[TEK] Studie Naaktfiguren.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jeszica

[TEK] Studie Naaktfiguren.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 20:46

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Informatie over de opdracht is evt. per PB opvraagbaar. Het is iig voor school Lachen

Denise

Re: [TEK] Studie Naaktfiguren.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 20:58

Bij het lezen van de titel dacht ik wel 'wat krijgen we nou weer?', maar je hebt het onderwerp echt heel subtiel verwerkt. Ik vind je tekenstijl echt heel mooi: heel gedetailleerd zonder prielwerk. Persoon 4 zit wel in een ongemakkelijke houding lijkt me, met haar ene bil op haar bovenbeen (of zie ik dat verkeerd?), maar verder zie ik geen minpunten.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-07 20:59

Mijn moeder tekent éxact hetzelfde als jij (komt overigens uit Deventer), ze heeft laatst precies zo'n tekening gemaakt als de 2e; zelfde houding, schaduwgebruik.. het is haast alsof ik haar tekeningen zie staan. Lachen

Jeszica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-07 21:03

De titel is eigenlijk wel een beetje verkeerd gekozen ja. Maargoed, ik moest toch wat kiezen om het onderwerp duidelijk te maken, en het is wat het is.

Volgens mij zit persoon meer met haar ene been voor haar bil zegmaar. Zo zie ik het in ieder geval. En dit is inderdaad wel echt mijn stijl, een beetje slordig, voor het prielwerk ben ik véél te ongeduldig Vork

@ Redrumfox: Wat leuk, ik kom op mijn opleiding bijna alleen maar mensen tegen die heel precies te werk gaan. Ook erg mooi, maar ben zelf dus meer van het losse en snelle. In al deze werkjes zit zo ongeveer 20 minuten. Alleen de eerste is uitgewerkt. Hier zit dan ook ongeveer 50 tot 60 minuten in (kortom, een busreis Zwolle - Apeldoorn.)