[FOTO]Stille natuur

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[FOTO]Stille natuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-07 10:51

Hier een paar natuurfoto's. Ik had ze gisteren ook gemaakt, maar ik was het mapje kwijt waarin ze zaten. En tja, toen kon er niet meer geedit worden én had ik ook een ander topic al geopend met de rest!!! Bloos

Afbeelding

Paddestoeltje

Afbeelding

Ruiterpad

Afbeelding

Het bos in...

Afbeelding

Ruiter met paard (van bovenaf gezien!) Oja, deze foto is een beetje kleiner dan de rest, omdat Photobucket een beetje raar deed!

Kweet het, het is niet veel, maar toch! Ze zijn genomen met de DSC 35W en de paddestoel is met de zoomlens gedaan, alleen is de focus niet al te best (vindt ik, maar ik ben het aan leren!) Ook ben ik wat aan het spelen met perspectieven, zoals kikker (van onderaf) en vogel (bovenaf)

Tips en suggesties, ik sta voor alles open!

sunshine

Re: [FOTO]Stille natuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 12:49

Ik ben de eerste zie ik Knipoog

Foto 1: Je hebt op het verkeerde punt scherpgesteld, paddestoel is niet scherp, terwijl de blaadjes wel veel scherper zijn.

Foto 2 : Vind ik niet echt een spannende foto, wat ik wel goed vind, is dat je wat lager aan de grond bent gaan zitten.
Dat geeft de foto toch een heel ander beeld.

Foto 3: Deze heeft wel wat, kan niet precies uitleggen wat... maargoed Haha!
Al vind ik er bovenaan net iets teveel boom opstaan.
Misschien kun je dat weghalen?

Foto 4: Deze foto vind ik niks.
Sowieso vind ik het niet mooi dat hij van boven af is genomen, en hij lijkt niet helemaal scherp.

CoonArt

Re: [FOTO]Stille natuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-07 19:51

sunshine schreef:
Ik ben de eerste zie ik Knipoog

Foto 1: Je hebt op het verkeerde punt scherpgesteld, paddestoel is niet scherp, terwijl de blaadjes wel veel scherper zijn. >> Had ik al uitgelegd in het topic!

Foto 2 : Vind ik niet echt een spannende foto, wat ik wel goed vind, is dat je wat lager aan de grond bent gaan zitten.
Dat geeft de foto toch een heel ander beeld. >> Zal ik meer doen dus!

Foto 3: Deze heeft wel wat, kan niet precies uitleggen wat... maargoed Haha!
Al vind ik er bovenaan net iets teveel boom opstaan.
Misschien kun je dat weghalen? >> Zal ik proberen voor een volgende foto maar bedankt voor de tip Haha!

Foto 4: Deze foto vind ik niks.
Sowieso vind ik het niet mooi dat hij van boven af is genomen, en hij lijkt niet helemaal scherp. >> Maar ik vond hem mooier groter! Nu issie helemaal verpest door het kleine formaat!

Ik heb er wat antwoorden in het vet erbij gezet!!!!