. Tekening heb ik nagetekend van een boek, nl. Kushiel's Scion van J. Carey (mooi boek trouwens, maar dat even terzijde
). De tekening stelt één van de hoofdpersonen van dat boek voor (joh...). Het was echt een rotwerk om de tekening kloppend te krijgen. M.n. de tatoeage op de rug.
Ik was eerst van plan om 'm in kleur te doen, maar heb daar maar van af gezien omdat dat gelijk een stuk moeilijker wordt qua kleurkeuze en opbouw enzo. Dat wilde ik mijzelf niet aandoen omdat het eigenlijk m'n eerste serieuze afgemaakte digitale tekening is.
Aan de ene kant ben ik best tevreden met het resultaat, aan de andere kant bekruipt me steeds het gevoel dat ik niet kan tekenen (mja, inkleuren
)... Ik weet best dat er hier en daar nog wat aan mankeert, maar vind 'm zo wel goed. Dingetjes die nu nog beter kunnen... wel, daar let ik wel op bij volgende tekeningen
.O ja, en een tekening signeren is een verschrikking!!!!!

Hè, wat weer een lang en onbelangrijk verhaal

De tekening
:
664 x 643 pixels
300 dpi
In Photoshop 7.0 met behulp van Wacom tekentablet.
Kritiek, commentaar, tips enzovoort, alles mag!
ziet er echt super uit!
Hij ziet er echt súper uit! Vind de roos erg mooi getekent en heel mooi het jukbeen duidelijk gemaakt! Subtiel maar duidelijk

Ik zag eerst alleen het hoofd met haar (moest nog scrollen) en was zelfs toen al onder de indruk! Vind het echt een mooi plaatje, heel netjes, vooral dat hoofd ook! En de belichting/spieren op het bovenlichaam, ziet er echt mooi uit!
? Die zou ik toch echt weglaten.