Ten eerste moet ik een groot compliment maken: je site toont ontzettend professioneel aan en eigenlijk al je foto's die je plaatst maken dit ook waar!
Toch nog eens kijken of ik er toch nog iets van kan zeggen wat je misschien kan meenemen in het vervolg:
1) Mooi vast gelegd, ik vind het leuk dat je zo met de compositie speelt. Misschien had je net een tikkeltje meer kunnen inzoomen, aangezien de schaduw van de achtergrond nu erg aanwezig is. Dit is overigens een bijzaak.
2) Ik vind deze foto ook wel echt iets moois uitstralen, je ziet hoe een dier zo geniet iets simpels als van het zonnetje. Verder vind ik het blauw gekleurde water erg fijn als achtergrond
.
3) Hier vind ik de ruis wel een beetje opvallend. Verder vind ik de foto wel heel mooi qua kleuren
. Als avatar is die trouwens erg mooi. Gecentreerder is natuurlijk altijd mooier, maar daar moet je wel de goede omstandigheden voor hebben en ik kan me voorstellen dat dit niet helemaal aanwezig is.
4) Mooi met het licht
. De schaduw van het beestje is alleen wel behoorlijk aanwezig, misschien dat hier de compositie dit een beetje had kunnen voorkomen.
5) Mooi moment, mooie compositie, mooi kleurgebruik, gewoon een fijn plaatje.
6) Deze is misschien (nog) beter dan 5 met de gloed van de zon, maar dat is ook alleen maar met goede omstandigheden natuurlijk.
7) Geweldig
. Ik vind de kleuren en de compositie echt mooi.
8) Hier heb je nou echt mooi met kleurtegenstellingen gewerkt. Het oog zuigt als het ware alle aandacht op, het groen versterkt dit. Verder erg mooi scherp.
9) Persoonlijk vind ik deze compositie iets minder, scherpstelling is wel fijn.
Ik heb echt gekeken of ik iets kon vinden, nogmaals echt heel mooi
.