Nou zoals gewoonlijk zijn tips/adviezen natuurlijk méér dan welkom!!!

SORRY maar de foto's zijn een beetje aan de donkere kant!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ik ben benieuwd hoe het eindresultaat wordt! marrke schreef:Dolfijn is inderdaad wel gelukt. Alleen inderdaad die trainster klopt niet helemaal. Je hebt haar veel groter getekend dan dat ze op het plaatje is, verder is op het plaatje het hoofd wat minder naar achter gekantelt en je hebt het gezicht wat plat getekend terwijl het meisje op de foto een wat ronder gezichtje hebt.
Ik hoop dat je hier wat mee kanIk ben benieuwd hoe het eindresultaat wordt!
bromfiets schreef:Hoe heet die filmster ook al weer die in Grease en Hairspray en Michael speelt. Jouw trainster lijkt erg op die man....
Misschien kun je de trainster voor hem door laten gaan?
De dolfijn vind ik ook erg mooi. Ben benieuwd hoe het er in kleur uitziet.

thissi schreef:Ik wist al gelijk dat je je naam veranderd had, Je hebt zo'n eigen stijl!
Dolfijn is geweldig, aan de trainster nog het een en ander veranderen denk ik..
Blijf hem even volgen
HorseyDude schreef:thissi schreef:Ik wist al gelijk dat je je naam veranderd had, Je hebt zo'n eigen stijl!
Dolfijn is geweldig, aan de trainster nog het een en ander veranderen denk ik..
Blijf hem even volgen
Sorry, maar zoals wat dan? Wat is er met het gezicht dat ik kan verbeteren aan haar?

Cayenne schreef:De dolfijn is inderdaad erg goed gelukt!
De trainer vind ik te mannelijk overkomen. Ik dacht eerst eigenlijk ook dat het een man was vanaf de tekening.
De kaaklijn is erg mannelijk, en de kin ook. De vrouw heeft op de foto een veel fijner gezicht
Maar zoals ik dus al zei: ik ben heel erg slecht in gezichten tekenen! Zo zie je maar weer... Robijntjah schreef:Dolfijn is idd supermooi!
Hij lijkt idd wel op John Travolta ja

sorry
tanya89 schreef:Robijntjah schreef:Dolfijn is idd supermooi!
Zelfde hier
http://eur.i1.yimg.com/eur.yimg.com/xp/ ... 234517.jpg
HorseyDude schreef:Robijntjah schreef:Dolfijn is idd supermooi!
Oja! Hij lijkt écht erop! Jullie hadden al die tijd gelijk zeg!![]()
![]()
Maar ik vind hem best leuk, en de dolfijn erg goed gelukt, ben beniewd hoe die wordt als hij af is 
Pluttersput schreef:Ik wilde net gaan schrijven dat de trainster op John Travolta leekMaar ik vind hem best leuk, en de dolfijn erg goed gelukt, ben beniewd hoe die wordt als hij af is
Groetjes, mij
R0X schreef:Hahaah John Travolta met een dolfijn
Ik denk dat ik meer dolfijnen tekeningen op deze manier ga maken!!!