IcePrincess schreef:Waarvoor zou het gebruikt moeten worden dan?
En [naam] wie?
Gewoon klein je naam en eventueel website vermelden en mensen weten waar het vandaan komt. Zelfs grote letters er dwars doorheen laat mensen echt niet tegenhouden hoor.
Als je het echt niet wilt zet dan geen foto's op internet of gebruik lage resolutie en kleine formaten.
Copyright zit erop of het er met koeienletters op staat of niet. Wil je echt je foto verpesten enkel omdat er een kans is dat iemand je foto mooi vind en deze graag ergens ander wil laten zien?
Gewoon [naam] .. Ik ga niet al mijn gegevens op internet zetten en een website heb ik niet.
Waarvoor? Omdat ik niet wil dat er mensen mijn foto's gebruiken voor andere doeleinden. De kans is misschien klein aangezien ze niet zo super zijn, maar de kans is er altijd en ik wil het gewoon niet. Ook zitten er foto's bij van mijn verzorgpaarden, en ik heb hiervoor het vertrouwen van de eigenaresse. Ik wil dit vertrouwen niet beschamen doordat zij de foto's ineens weet ik veel waar onder welke naam dan ook tegenkomt...
Maar betekent dit dan dat ik maar foto's voor mezelf moet trekken en nooit aan iemand laten zien?
En ja, als jij dat de foto verpesten noemt dan is dat maar zo, omdat ik die kans niet wil lopen dat iemand de foto voor iets anders gebruikt.
Lage resolutie heb ik geen idee hoe je dat doet, maar mij lijkt dan dat de foto ook niet meteen meer toonbaar is bij wijze van spreken dus dan kan ik ze er evengoed niet opzetten