.Vraag me even niet hoe, zover ben ik nog niet..ik vraag me alleen af of er interesse voor zou zijn.
Roept u maar !!!!!
*met amateur-kunstenaars bedoel ik mensen die NIET commercieel werken.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
! Alleen misschien wat lastig uit te werken omdat iedereen door heel Nederland verspreid woont.
Nouks schreef:Denk dat je voor jezelf prima weet wanneer je commerciëel of professioneel bezig bent of niet.
Daarom vraag ik het ook.
Ik denk niet dat je dat moet willen...

.
) voor de amateur-kunstenaar. Of ik daar automatisch de professionele/commerciele kunstenaar moet uitsluiten is een vraag waar ik mee worstel.
freespirit schreef:@Faelivrin; jij geeft op je overigens prachtige site aan dat je fotografe (in dienst van Truckstar) bent. Noem jij jezelf dan nog amateur ?Ik denk niet dat je dat moet willen...

Het enige waar ik dan tegenop zie is de afstand, ik neem aan dat de expositie dan ergens in het midden van het land zou worden gehouden, en voor mij, vanuit Limburg, is dat nogal ver..
Fairie schreef:Naar aanleiding van mijn eerdere post in dit topic;
Mocht deze expositie werkelijk op touw gezet worden, dan het volgende:
- Bokt(.nl) is niet betrokken bij deze expositie,
- Er mag niet de indruk gewekt worden dat Bokt(.nl) betrokken is bij de expositie,
- Bokt(.nl) is niet verantwoordelijk voor de expositie en alles wat zich afspeelt,
- En als laatste; het logo mag niet gebruikt worden voor de expositie.
Echter wil dat niet zeggen dat je nu de gehele boel af kunt blazen. Eerder is een soortgelijk topic gestart met betrekking tot het uitbrengen van een dicht/verhalen bundel. Sommige van jullie kunnen je dat wellicht nog herinneren.
De naam Bokt(.nl) mag niet genoemd/gebruikt worden maar wel mag je er bijvoorbeeld de volgende naam aan geven: 'expositie van de bokkers'. (net als destijds de bundel: 'Bundel van de bokkers')
Dit om te voorkomen dat er misverstanden onstaan.
Mocht het zijn dat het werkelijk georganiseerd wordt, en de organisatie nog vragen heeft met betrekking tot bovenstaande; neem dan even contact op met mij/het modteam![/mod]