[FOTO] Pupje & Paardje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[FOTO] Pupje & Paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 16:46

Toevalsfoto? Of misschien toch beetje artistiek? Clown
Vind hem wel een leuk effect hebben, maar dat is natuurlijk mijn mening ...

Afbeelding

En dan nog een paardje in de bomen Lachen

Afbeelding
(jammer van het takje over de neus, maar ik had al de halve boom omgebouwd Tong uitsteken en dit viel me later pas op)

Jouw mening over de foto's en opbouwende kritiek is natuurlijk welkom, maar houdt aub rekening met de manier waarop...
Heb even een dipje gehad ivm mijn camera (vorige foto's waren echt slecht) en dit is zeg maar weer de eerste poging...
Heb de camera ook nog maar een 2-tal maanden dus moet nog veel leren Knipoog

Neroo

Re: [FOTO] Pupje & Paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 17:35

Beide foto's doen mij niks, sorry!

De eerst foto is niet scherp, probeer daar op te letten!
Ook staat het hondje er niet helemaal op.

Het geheel is een beetje druk, met die schaduwen, zon, felgekleurd hoofdstel en takken.
Probeer de volgende keer een wat rustigere achtergrond te zoeken, helemaal omdat het hoofdstel zo fel is Knipoog

Succes!

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 17:37

Vind de foto's ook niet zo...Wel een gaaf hoofdstel en een leuk hondje en paardje! Lachen

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 17:39

ik vind ze mooi Lovers
Dat hondje vind ik juist mooi zo iets wazig!
En dat paardje vind ik juist super! alleen de copy right vind ik wel storen er door heen k vind het iets te groot Lachen
maar ja Tong uitsteken
Nee juist voor de rest super! takje vind ik juist ook wel mooi, omdat het paard er echt "in"zit Haha!
Nee, ga juist zo door, met wat oefenen kom je er zeker wel! Haha!

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 17:40

Foto 1 oogt een beetje saai en is nogal onscherp, maar foto twee vind ik daarentegen weer heel mooi. Mooi scherp en mooie belichting, leuk idee zo in die boom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 18:42

Foto 1 is scherp op het gras en is daarbij ook nog eens bewogen. Met de juiste scherpte (en scherptediepte) had ik dit door de compositie misschien wel een leuke foto gevonden Ja
Foto 2 vind ik dan weer niets: erg druk. De omgeving is al erg druk en je krijgt ook nog eens erg lelijke schaduwen over je paard heen, wat het een druk geheel maken. Verder vind ik de foto uit een iets te hoge hoek genomen Lachen