[FOTO] Herfstig sfeertje!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

showteam

[FOTO] Herfstig sfeertje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-07 12:45

[1]
Afbeelding

[2]
Afbeelding
Het onderwerp had iets meer naar rechts gemoeten vind ik.

[3]
Afbeelding
Bij deze weet ik eigenlijk niet wat ik vind. Hij is aan de ene kant wel een beetje mystrieus maar aan de andere kant vind ik ook weer dat hij eigenlijk niks heeft.

Seven

Re: [FOTO] Herfstig sfeertje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 15:23

die van die kikker vind ik echt heel appart
aan de ene kant vind ik het doffe van het water heel mooi maar als ik er lang naar kijk vind ik het toch een beetje raar.
het boeid me dus dat is een goed teken

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 16:06

Wow, die kikker vind ik juist geweldig! Bloos!
Ik had de onderschriften nog niet gelezen en moest dus écht even goed naar de foto kijken voordat ik de kikker ein zag *LOL*
Hij is heel sterk doordat je enerzijds ziet dat hij in het water ligt, door de rimpeling, maar tegelijkertijd de illusie gewekt wordt dat hij door een soort gat kijkt. Het water lijkt het ene moment gewoon echt water, het andere moment een vaste substantie Ja
Mooi!

Nr1 vind ik stijlvol, net zo'n KLM-poster, alleen dan met grauwe lucht *LOL* Misschien stukje van de rechterkant afcroppen zodat hij wat minder centraal is en de compositie dus wat spannender? Lachen

2 vind ik mooi, maar niet bijzonder. Gewoon fijn plaatje Ja

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 16:08

Ik vind die kikker juist de mooiste het heeft iets aparts wat intrigeert, bijzondere foto, anders als anders. Mooi gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 16:36

Wauw Haha!
Fijne en mooie foto's.
Vind 3 de mooiste, samen met 2. 1 vind ik dan weer iets minder, 't onderwerp is heel klein en de achtergrond heel groot..

Vind 2 eesuper foto, lief paardje Lovers en mooi gefotografeerd.
3 is super apart, mooi met dat water zo dof ook Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 16:41

Foto 1: Deze sprak me meteen aan, hoewel compositie niet zo spannend oid is. Een zwaan wordt altijd in verband gebracht met schoonheid etc, en ik vind het heerlijk hoe je hier die donkere wolken en een heel ander sfeertje in je foto hebt dan bij de meeste zwanen-foto's.
Foto 2: Hierbij vind ik dat je nog teveel omgeving hebt en te weinig paard. De grassprietjes voor het hoofd zijn lief en laten het paard wat verlegen overkomen, alleen ik zou het paard toch weer wat meer centraal (dat niet per se qua compositie maar in het algemeen) op de foto willen brengen omdat je ook al het gras voor het paard hebt.
Foto 3: Mooie kleuren, dat viel me meteen op. Hij lijkt alleen wat aan scherpte te missen (wat ook wel weer iets aparts geeft), en de compositie vind ik zelf niet "spannend" (of beter: apart) genoeg.

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-07 16:43

Foto 1: Heel erg leuk! Interessant om naar te kijken, en leuk onderwerp Ja
Foto 2: Ik vind het een beetje jammer dat het gras voor het paardje staat. Voor de rest heb ik er niet zo veel mee, maar vind het wel een leuk paardje Clown
Foto 3: Gaaf zeg! Echt leuke foto, op een mooi moment gemaakt en inderdaad heel erg mysterieus.

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-07 18:41

Bedankt!

Het water van het kikkertje is zo donker omdat het eigenlijk een soort modderpoeltje is Lachen

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 15:36

Machtig mooi! Wow! Heerlijke sombere kleuren. Ja Zwaan en pony vind ik erg mooi! De DOF van je kikker is goed, maar ik mis net dat beetje wat de foto leuk maakt. Misschien de compo? Ik weet niet...

Maar verder toppie! OK dan!

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 17:35

kan je niet even een keer bij mij komen om mijn poownie op de foto te zetten? Tong uitsteken
ik vind ze echt superdesupermooi!!!!!

de kikker had net iets scherper gemogen dan was ie mooier vind ik Haha!

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-07 18:55

Haha als ik in de buurt van assen ben kom ik langs oke Haha! maken we er een "gezellig" Tong uitsteken dagje van Haha! (if you know what i mean Vork )

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 18:58

hmm erg jammer dat er gras voor de snuit van de pony zit. Heel jammer. 1 Is goed, alleen jammer van de centrale compositie. Mooie herfstkleuren, maar hij is niet bijzonder. 3 Spreekt mij wel het meeste aan, al twijfel ik of er niet meer kikker scherp had moeten zijn. Nu is dat maar een erg klein stukje op zijn neus (jammergenoeg niet z'n ogen). Toch vind ik hem wel wat hebben, iets uitdagends.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-07 11:18

Foto 1 vind ik het mooist. Echt heel apart en een beeld wat je hebt als je een zwaan ziet vliegen. Mooie donker achtergrond. Wat ik ook mooi vind is dat de zwaan niet zo dichtbij is. Het geeft je echt het gevoel van hoe groot de hemel wel niet is.

2 vind ik niet zo bijzonder en het onderwerp is niet echt scherp. 3 vind ikzelf niet zo heel geslaagd. Had wat meer de groene kleur van de kikker willen zien.