[FOTO] Itsy bitsie spider...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

blonde_007

[FOTO] Itsy bitsie spider...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 16:18

Afbeelding

Gister leuk spinnetje gezien, dus ik heb em maar even op de foto gezet. Ik kon maar 1 foto maken, toen was ik de spin kwijt.. Clown

wat vinden jullie ervan ?

groetjes NIenke

WildChild

Re: [FOTO] Itsy bitsie spider...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 16:21

I love it. Ik ben nooit zo van de spinnenfoto's, net als dat ik niet zo van de zonsondergangfoto's ben, of van de bloemenfoto's, haha. Maar ik vind de kleurstellingen in deze foto prachtig, evenals het felle licht tegen de spin; dat maakt de foto speciaal. Het felle blauwachtige draadje linksboven is misschien wat storend. Heb je hem met autofocus of manual focus gemaakt? De scherpte ligt voor mij namelijk wat ongelukkig.

blonde_007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-07 16:24

WildChild schreef:
I love it. Ik ben nooit zo van de spinnenfoto's, net als dat ik niet zo van de zonsondergangfoto's ben, of van de bloemenfoto's, haha. Maar ik vind de kleurstellingen in deze foto prachtig, evenals het felle licht tegen de spin; dat maakt de foto speciaal. Het felle blauwachtige draadje linksboven is misschien wat storend. Heb je hem met autofocus of manual focus gemaakt? De scherpte ligt voor mij namelijk wat ongelukkig.

geen idee, ik ben nog maar een beginner !! Ik pak nu nog gewoon de camera en begin gewoon foto's te maken. ben me nu een beetje op de instellingen enzo aan het verdiepen..

xMelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-07 17:41

Ik vind het een mooie foto! Mooi scherp en goede achtergrond!

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 20:39

Bijzondere foto vind ik het, alleen volgens mij heb je de scherpstelling op het web en niet op de spin.. Lachen
Verder erg leuk! Ja