1-

2-

3-

4-

5-

6-

'Bevroren duiven'
7-

8-

9-

Ideeën, commentaar, suggesties...... brand maar los!!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

OoappeloO schreef:Sommige foto's vind ik wat rommelig, en die tegen het licht in is qua lucht en licht mooi alleen is de onderkant te donker, het plaatje klopt zo niet.
De meeste hebben wel iets
Kon een paar foto's niet vinden, maar nu heb ik ze even erbij gevoegd, de 'bevroren' duiven!
Anne_GTI schreef:Ik vind die van het hek mooi. De rest vind ik niet heel bijzonder. Op een of andere manier spreken ze me niet tot de verbeelding.
) De schaduw aan de onderkant van het hek in van me fiets!
Beetje geduld is nooit weg. 
De rest vind ik redelijk rommelig, scheef of niet helemaal scherp. Is niet erg. Oefening baart kunst.Ilzjuh schreef:Help, rustig maar.Beetje geduld is nooit weg.
Ik vind eigenlijk alleen die van het hek wel mooi.De rest vind ik redelijk rommelig, scheef of niet helemaal scherp. Is niet erg. Oefening baart kunst.
Wat voor camera heb je?
!!!!!!!!! Persoonlijk vindt ik nummer 9 het beste gelukt... en dat hekje natuurlijk.
Maar het neemt wel het "mooie" van de foto eraf voor mij.
Ilzjuh schreef:Bij nummer negen vind ik persoonlijk de achtergrond enorm storen. Kun jij natuurlijk niet zoveel aan doen, je kunt moeilijk even aan die duiven vragen of ze aub even ergens anders willen vliegen voor een foto.Maar het neemt wel het "mooie" van de foto eraf voor mij.
Voor die camera vind ik de foto's best netjes.
Het is op Bokt een regel dat je je topic na 24 uur éénmalig omhoog mag schoppen. Dus als er 24 uur niet gereageerd is. Dat was bij jou nog niet zo. Dus het valt best mee met mensen die je negeren hier hoor. Soms duurt het alleen even, dat heb ik zelf ook gehad.
Zodat het topic weer meer mensen opvalt. Om het zo maar te zeggen.