[FOTO]1e shots met nieuwe camera

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xMelo

[FOTO]1e shots met nieuwe camera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 09:53

Hoi hoi,
Gister voor het eerst foto's gemaakt met mijn nieuwe camera(Canon EOS 350D). Dus de cavia van mijn zusje was de klos. Eerst mijn konijn geprobeerd maar die rende de hele tijd weg en dan kon ik er weer achter aan... Dus de cavia dan maar. Ik had toen ik de foto's maakte alleen nog een Duitse gebruisaanwijzing... Dus aangezien ik niet zo goed in Duits ben maar gewoon wat geprobeerd. Gisteravond heb ik het boek over de camera in huis gekregen, dus zal me daar eens goed in verdiepen.
De foto's zijn behalve het frame en copyright niet bewerkt. Het resultaat:
1. Afbeelding
Caaf wilde niet alleen zitten, dus maar een knuffel ernaast gekwakt.
2. Afbeelding
3. Afbeelding
4. Afbeelding
En toen is het toch nog gelukt een paar zonder kat te maken:
5. Afbeelding
6. Afbeelding
Wat vinden jullie ervan?

Faux

Re: [FOTO]1e shots met nieuwe camera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 10:15

Ten eerste: upload voortaan bij Imageshack.us, en niet bij mijnalbum.nl. Dat vernachelt de kwaliteit heel erg. Knipoog Verder zijn de foto's voor een eerste keer redelijk gelukt! Foto 5 spreekt mij het meest aan.. Knipoog Upload hem eens bij IS en dan zie ik hem graag nog eens, maar dan zonder mijnalbum-kwaliteit-vreet-verlies. *LOL*

xMelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 10:46

Faux schreef:
Ten eerste: upload voortaan bij Imageshack.us, en niet bij mijnalbum.nl. Dat vernachelt de kwaliteit heel erg. Knipoog Verder zijn de foto's voor een eerste keer redelijk gelukt! Foto 5 spreekt mij het meest aan.. Knipoog Upload hem eens bij IS en dan zie ik hem graag nog eens, maar dan zonder mijnalbum-kwaliteit-vreet-verlies. *LOL*

Onze PC doet het niet zo goed bij IS. Maar heb het nog eens geprobeerd. Duurde even, hoop dat ie gelukt is. De foto:
Afbeelding

MeMar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 10:49

Oefening baart kunst Knipoog
Maar die laatste foto haha, ik moest echt lachen toen ik dat oogje zo scheel zag kijken, alsof ie omhoog kijkt en aan het fluiten is haha Lachen

xMelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 10:53

@ MeMar: Haha, idd. Valt me nu ook op. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 15:33

Idd, uploaden bij www.tinypic.com of www.imageshack.us dit is beter voor de kwaliteit. Verder vind ik de foto's wel leuk.. Lieve caaf! Haha! Bij foto 4 is het pootje? Iig iets van de caaf aan de onderkant 'afgesneden' zeg maar. Lachen

xMelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-07 15:43

thissi schreef:
Idd, uploaden bij http://www.tinypic.com of http://www.imageshack.us dit is beter voor de kwaliteit. Verder vind ik de foto's wel leuk.. Lieve caaf! Haha! Bij foto 4 is het pootje? Iig iets van de caaf aan de onderkant 'afgesneden' zeg maar. Lachen
klopt, ik was bij die foto vergeten de foto weer uit te zoomen na het plaatsen van het frame snap je? Het is dus eigenlijk de originele foto maar nu met de rand érop in plaat van erom. De originele foto is wel met een hele caaf erop Pling

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-07 15:52

Leuke foto's Haha!
Cavia's zijn erg leuk om te fotograferen, ik heb der ook een thuis zitten Nagelbijten / Gniffelen

Je begin is goed, maar idd, ergens anders uploaden Knipoog

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-07 10:44

Vind ze niet zo speciaal, maar zeker niet slecht voor een eerste keer!
Foto 1 kan ik niet zien Verward .
Foto 2 vind ik wel leuk Lachen.
Foto 3: Wat te dicht erop, vind hem niet zoveel hebben.
Foto 4: vind ik ook niet zo veel hebben. Nogal 'saaitjes'.
Foto 5: vind ik de leukste. Alleen kan je hem misschien helemaal in het midden zetten?
Foto 6: De cavia kijkt er wel heel raar op Tong uitsteken. Maar vind het wel leuk dat je z'n schaduw ziet Ja.

imageshuck werkt bij mij ook niet goed, daarom doe ik het altijd bij photobucket Lachen.

xMelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-07 15:06

@ fiekhe: heb net (Nederlands!!!) boek gekocht over deze camera, dus hopelijk ga ik er dan wat van begrijpen! Bedankt voor je commentaar, ga ik zeker wat mee doen!

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 18:05

Ach wat LIEF! Deze cavia lijkt echt precies op de mijne! Ook een goud Agouti Knipoog Lieve foto's Lachen

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-07 22:05

caviatjes fotograferen is heel moeilijk, je fotografeerd ook met flits (meen ik) daar zijn ze bang voor en dan kijken ze dus ook zoals op de foto.
Je had nog wat meer aan de compositie kunnen denken zodat zijn koppie en oortjes er leuk opkomen, ook eens van opzij, onder, boven, achter etc. proberen!

Voor een eerste keer goed gedaan!

xMelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-07 13:21

Ik heb idd een aantal met flits genomen, maar sommige ook met licht van een lamp. Ik ben iid nog lekker aan het oefenen!