[2]

[3]
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

(heb een hekel aan wespen
)
WildWings schreef:Die eerste is een bijtje en de tweede een zweefvlieg, gelukkig geen wespen dus(heb een hekel aan wespen
)
De scherpte lijkt niet helemaal goed in al je foto's, maar dat kan ook door het opslaan/uploaden komen![]()
Foto 1 heb je vanuit een leuke hoek genomen zeg! Wat ik wel jammer vind is dat de bij net zo'n beetje in het midden van je foto zit, ik had liever de bloem + bij wat meer links in de foto gezien en rechts wat meer ruimte/achtergrond. Hij had misschien een klein beetje donkerder gemogen ook.
Foto 2 is ook weer een aparte hoek, leuk. De compositie oogt hier al fijner maar toch zit het me dwars dat je beestje bijna in het midden zit. Ook deze had iets donkerder gemogen denk ik btw.
Foto 3 heeft een fijne scherptediepte, opnieuw vind ik de compositie wat saai (recht in het midden), maar verder is het een hele leuke foto IMO omdat hij wel wat origineels heeft d oor de besjes waar de spin opzit en het spinnenrag dat je nog zo goed ziet.

Ik heb eindelijk de macro-knop gevonden (:P) en ik vind het echt lastig om m'n camera stil te houden tijdens het maken van de foto.
Ik denk dat het dat het door het uploaden komt, er lijkt een soort waas over te zitten, dus daar kan je verder niets aan doen