[SCH] paard in acryl (115x80cm)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

rink

[SCH] paard in acryl (115x80cm)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 13:23

hier is dan eindelijk het resultaat van het schilderij wat ik hier eerder deze maand gepost had.
zelf ben ik redelijk tevreden..

als jullie commentaar of kritiek hebben hoor ik dat graag Lachen

Afbeelding

Afbeelding

ondertussen is de lijn tussen het paard en de houten deur iets lichter gemaakt aan de bovenste rand om duidelijker te laten lijken waar de deur loopt..
Laatst bijgewerkt door Mireille op 17-09-07 17:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [size][i] er af gehaald

janique

Re: [SCH] paard in acryl (115x80cm)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:32

Wat een leuk schilderij, en wat een groot formaat! Wow! Vind het hoofdje goed gelukt, maar vind de nek op een of andere manier wat te grof, naar mijn idee klopt die niet helemaal. Ook vind ik het wat storend dat het Onderwerp *het paard dus heel klein is in verhouding met dit grote doek.. en dat de staldeur daardoor wat wegvalt, vind hem wat overbodig lijken zo. Verder heb ik er niet veel op aan te merken, want mooi issie zeker *LOL*

rink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 16:14

het is grappig dat je dat zegt want heb heel in het begin getwijfeld nadat het paard klaar was om hem over te schilderen omdat ie inderdaad zo klein leek in dat grote doek.. maar heb er uiteindelijk voor gekozen om door te werken.. tis weer een puntje voor de volgende keer

de hals heb ik heel lang aan gezeten en uiteindelijk maar gelaten zoals ik toen stopte.. ik kon hem gewoon niet krijgen zoals ik wilde en ben er ook nog steeds niet uit waarom hij nou niet lekker kijkt..

in ieder geval bedankt voor je punten!! allemaal mooi om mee te nemen naar mijn volgende doek wat als staat te drogen in de primer Lachen

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 17:16

Prachtig! Wow! Dat hoge formaat en de vele achtergronddetails laten het schilderij in z'n geheel ontzettend goed uitkomen!! Ja De aandacht vestigt zich evengoed nog op het paard, alleen valt er ontzettend veel te zien.

Ik vind 'm super!! OK dan!

rink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 17:29

dank je:) vind je dat er teveel te zien is, zodanig veel dat het stoort of niet?? nu kan ik er nog iets aan doen Clown kleine dingetjes dan.. hoor het graag

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 17:41

Wauw, mooi zeg!
De kleuren passen allemaal prachtig, het paard heeft een mooie uitstraling, top! OK dan!

maartje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 17:46

Prachtig, wat een mooi schilderij en echt super groot Knipoog en idd paarde heeft zeker een mooie uitsralling en je hebt ook mooi kleuren gebruikt.

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 21:09

Wow mooi hoor Ja

Idd groot!
Doe je dat nog meer op aanvraag oid en hoe duur is dat?